Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@22:35:34 GMT

تلاش هاي پليس، عبادت و امر به معروف است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۰۲۲

تلاش هاي پليس، عبادت و امر به معروف است

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از تلاش های پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: زحمات پلیس به ویژه در شرایط کنونی عبادت و امر به معروف است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، آیت الله "مصطفی علماء" در دیدار فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اقدامات پلیس در ایام نوروز، اظهارکرد: پلیس در این ایام خدمات مختلف و گسترده ای را به مردم ارائه کرده که جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از مدافعان سلامت، اظهار داشت: همدلی و مجاهدت مسئولان و همراهی مردم در مقابله با ویروس کرونا در راستای سلامت جامعه قابل ستایش است.
آیت الله علماء با تقدیر از تلاش ها و اقدامات شایسته نیروی انتظامی در طرح مبارزه با شیوع بیماری کرونا از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: اقدامات پلیس در این مدت دو ماهه با روحیه بسیار بالا و ستودنی برای قطع این مهمان ناخوانده شایان تقدیر است.
وی با اشاره به  کار عبادت گونه انتظامی استان در این ایام افزود: بخش عظیمی از موفقیت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون حاصل همراهی، همکاری، تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی مدافعان  سلامت و امنیت است.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از همکاری آحاد جامعه در طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: پلیس در این ایام سخت و حساس در مبارزه با ویروس کرونا اقدامات موثری را در حوزه های گندزدایی، قرنطینه، کنترل ورودی و خروجی شهرها و ... انجام داده است.
در ابتدای این دیدار سردار "علی اکبر جاویدان" با ارائه گزارشی از عملکرد انتظامی استان، گفت: در مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم با نیروی انتظامی همراهی و همکاری مناسبی داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش 53 درصد تردد جاده ای تصریح کرد: با تلاش پلیس راه و راهور در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 74 درصدی تصادفات و 76 درصدی تصادفات فوتی بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت رفت و آمد تنها به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا انجام می شود، گفت: هدف فقط تامین سلامت و امنیت خانواده ها است.
سردار جاویدان در پایان با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا گفت:  انتظامی استان با بسیج امکانات خود به ویژه یگان ویژه تاکنون تعدادی از محلات شهر کرمانشاه و چندین شهرستان استان را ضدعفونی کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تلاش پلیس عبادت طرح فاصله گذاری اجتماعی انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان

رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی از آغاز طرح نوروزی تاکنون که در سطح شهرستان با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز برای مجرمان، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان و مسافران نوروزی انجام شد، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح مربوط پرداختند.

وی افزود: علاوه بر کشف بیش از ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۳۶۰ عدد انواع قرص‌های مخدر غیرمجاز، ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد محترقه پرخطر (اکلیل و سرنج)، ۳ عدد مواد محترقه دست ساز با اکلیل و سنگ ریزه، مقدار ۳ تن سنگ سیلیس قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، تعداد ۲ قبضه سلاح شکاری، یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، ۲ عدد خشاب مربوطه، ۸ عدد تیر جنگی، یک عدد قمه، ۲۳ فقره انواع سرقت، از جمله ۴ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۱۳ فقره سایر جرایم، تعداد ۱۱ معتاد متجاهر، ۱۰ سارق، ۱۲ خرده فروش و ۱۲ متهم در رابطه با سایر جرایم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به لزوم استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به صورت روزانه در ایام نوروز خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته تعداد ۵ دستگاه خودرو مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

نوری در پایان یادآور شد: بر حفظ و نگهداری اصولی اموال از سوی شهروندان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

کد خبر 6063576

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در ایلام
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند