Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به حضور جهادی و شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی برای استمرار اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: جهاد برای دفاع از سلامت عمومی جلوه دیگری از ایثارگری مدافعان امنیت است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: امروز ناجا با حضور جهادی و فداکارانه در عرصه مقابله با ویروس کرونا نشان داده است همان طور که مقام معظم رهبری تصریح فرموده اند این نیروها حقیقتاً مجاهدان فی سبیل الله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه جهاد برای دفاع از سلامت عمومی جلوه دیگری از ایثارگری مدافعان امنیت است، اذعان داشت: ناجا امروز نیز همانند تمام عرصه های جهاد، در صف اول ایثارگری ایستاده و خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در اختیار مدافعان سلامت و امنیت است.
سردار حاجیان با قدردانی از تمام نیروهای نظامی و انتظامی که با تشخیص و بصیرت انقلابی، عرصه کنونی جهاد را حضور در کنار مدافعان سلامت دانسته اند، تأکید کرد: درحالی که بسیاری از مشاغل و مردم به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، روزهای قرنطینه خانگی را سپری می کنند، نیروی انتظامی با حضور در سطح جامعه و انجام وظایف جاری در کنترل و مقابله با جرایم و آسیب ها، توجه ویژه‌ای را صرف اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی کرده است.
این مقام ارشد انتظامی افزود: همچنان کلیه ورودی و خروجی های استان به صورت شبانه روزی توسط کارکنان فرماندهی انتظامی استان قزوین کنترل و مصوبات ستاد برای حذف سفرهای غیرضروری مؤکداً اجرایی می شود.
به گفته وی از آغاز طرح فاصله اجتماعی تعداد یک هزار و 200 خودروی غیر بومی در مبادی ورودی استان کنترل و برگشت داده شدند و تعداد 150 فقره اعمال قانون و 12 دستگاه توقیف شد.
سردار حاجیان با اشاره به کاهش 71 درصدی تردد در ایام تعطیلات نوروزی در محور های مواصلاتی استان در مقایسه با سال گذشته اذعان داشت: از 25 اسفند ماه 98 تا 15 فروردین 99 تصادفات فوتی 65 درصد، جرحی 41 درصد و خسارتی 88 درصد کاهش داشته است.
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: اخطار به یک هزار و 87 واحد صنفی و پلمب 536 واحد صنفی متخلف از اقدامات پلیس امنیت عمومی استان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری با همکاری سازمان های ذیربط از ابتدای طرح تاکنون بوده است.
فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان این که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مطالبه عمومی شهروندان از ناجاست اظهار داشت:پلیس در اجرای قانون و تحقق بخشیدن به درخواست های قانونی شهروندان، هیچ گونه مماشاتی با قانون شکنان نشان نخواهد داد و تا زمان تعیین شده، این قانون را با قاطعیت کامل اجرا می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهاد دفاع سلامت عمومی انتظامی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس