Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا عرب احمدی معاون اداره حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه مجموعه اقدامات راهداری در راستای ارتقای امنیت عبور و مرور در سطح جاده‌های مواصلاتی استان است، گفت: بر این اساس سال گذشته ۲۵ هزار و ۶۰ مترمربع محور‌های مواصلاتی با استفاده از آسفالت لکه‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طی دوازده‌ماهه گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه محور‌های مواصلاتی استان سمنان مرمت شدند، افزود: تعریض محور، نصب علائم، مسیر نما، گارد ریل و اجرای شیار‌های لرزاننده عرضی ازجمله این اقدامات برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان بوده است.

معاون اداره حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه بهسازی و ایمن‌سازی همواره در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: اجرای روکش آسفالت در ۴۰ کیلومتر از محور‌های استان و همچنین عملیات اصلاح شیب شیروانی در ۱۴۵ کیلومتر از راه‌ها از جمله مهم‌ترین اقدامات را شامل می‌شود.

عرب احمدی با بیان اینکه اقدامات راهداری باهدف بخشندگی راه‌ها و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای‌های و افزایش رفاه مسافران در استان سمنان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی باشیم.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل حوادث رانندگی راهدای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: در بحث تصادفات منجر به فوتی امسال با کاهش ۶۱ درصدی مواجه شدیم بطوریکه امسال ۷ فوتی داشتیم در حالیکه سال گذشته ۱۸ فوتی را شاهد بودیم و در بحث خسارت هم نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۶۰ درصدی هستیم.

سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن اشاره به اینکه با تدابیر فرمانده انتظامی استان که از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ طرح نوروزی شروع شده است که روزانه ۸۰ تیم در محورهای مواصلاتی با محوریت پلیس راه استان و با اولویت کندوان، هراز، سوادکوه‌ و کیاسر حضور دارند، اظهار کرد: تسهیل در عبور و مرور، افزایش ارتباطات ترافیکی و انتقال شهروندان از جمله اقداماتی است که در این راستا توسط تیم‌های عملیاتی پلیس راه استان تاکنون انجام شده است.

وی گفت: به‌رغم اینکه نسبت به سال گذشته با کاهش ترافیک مواجه هستیم؛ اکنون با توجه به وضعیت جوی و عدم زیرساخت‌های لازم ترافیک پرحجمی داریم که در محور کندوان از چالوس بسمت تهران جاده یک طرفه است و همچنین محور هراز ترافیک پرحجمی به سمت تهران داریم، با هماهنگی‌هایی که صورت پذیرفت به صورت مقطعی این محور جهت روان سازی ترافیک یک طرفه می‌شود.

جهانتاب تصریح کرد: در بحث اعمال قانون در همه آیتم‌هایی که مدنظر است، اعزام به دادگاه، تخلفات حادثه ساز و توقیف ۷۲ ساعته افزایشی هستیم؛ بیانگر این است هرچقدرعملکرد ما در اعمال قانون ( تخلفات، سرعت و سبقت) مثبت باشد شاهد کاهش تصادفات هستیم.

رییس پلیس راه مازندران یادآور شد: در اخذ گواهی نامه روند افزایشی نسبت به سال گذشته داریم با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم شیفت شب را تقویت کردیم تا سرعت‌های غیرمتعارف را کنترل کنیم و در بحث روان سازی ترافیک و کنترل تصادفات شاهد روند مثبت هستیم.

قابل ذکر است؛ براساس آخرین گزارش سامانه جامع اطلاع رسانی راه‌های کشور سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ محور کندوان مسیر شمال به جنوب کرج و چالوس ترافیک سنگین و نیمه سنگین است و همچنین مسیر جنوب به شمال حد فاصل پل زنگوله و سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین و سنگین است.

همچنین در محور هراز ترافیک نیمه سنگین و در محور سوادکوه، کیاسر تردد عادی روان است و از لحاظ آب و هوایی مشکل و مداخلات جوی مشاهده و گزارش نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار از تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی
  • نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی استان در محور‌های مواصلاتی گردشگری
  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتی‌متر رسید
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد