Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی "ماکو" از دستگیری عامل انتشارفیلم ها و اخبار کذب در رابطه با مبتلایان کادر درمانی بیمارستان این شهرستان به ویروس کرونا، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "حسین شهریار" با اعلام این خبر اظهار داشت : كارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان "ماکو" با رصد و پایش دقیق فضای مجازی یک کانال اجتماعی که مبادرت به انتشار فیلم و اخبار کذب و شایعات در خصوص آمار و اخبار مبتلایان کادر درمانی متخصص بیمارستان به ویروس کرونا در این شهرستان کرده و سبب تشویش اذهان عمومی در کانال‌ها و گروه‌های اجتماعی پرمخاطب شده بودند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مدیر و ادمین اصلی این کانال ها با تهیه و تجمیع مطالب کانال‌های معاند اقدام به انتشار و بازنشر آن ها در گروه های اجتماعی پر مخاطب شهرستان می کرد، افزود: سرانجام با اقدامات علمی و تخصصی ماموران، مدیر و ادمین اصلی کانال دستگیر شد.
فرمانده انتظامی ماکو با اشاره به معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: به شهروندان توصیه می کنیم اخبار مربوط به بیماری کرونا را فقط از منابع رسمی پیگیری کرده و به اخبار کانال ها، وب سایت ها و گروه های غیر رسمی توجه نکنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری شایعه ابتلا کانال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است