Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در میلاد امام زمان (عج) و اعیاد شعبانیه، برپایی هر گونه ایستگاه‌های صلواتی در شهرستان‌های این استان ممنوع است.

او افزود: خیران می‌توانند کمک‌های خود را در تهیه تمهیدات بهداشتی برای مقابله با کرونا اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعیاد شعبانیه مناسبت های مذهبی ویروس کرونا ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نمایشگاه عکس گروهی از ۳۰ هفته بازدید از خانه‌ها و بنا‌های قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان «دوشنبه‌های رهایی» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ سوم تا هفتم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان دوشنبه‌های رهایی از بنا‌ها و خانه‌های قدیمی ثبت کردند، تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود.

گفتنی است پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدیدکنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند؛ که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده و تاکنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • ببینید | زیاده‌روی در نوشیدن آب ممنوع
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • حتی اعتراض هم ممنوع!
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی