Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@13:53:07 GMT

استاندار البرز شهادت پزشک البرزی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۳۱۴

استاندار البرز شهادت پزشک البرزی را تسلیت گفت

استاندار البرز در پیامی شهادت اولین پزشک خدمت و مدافع سلامت البرزی مبتلا به کرونا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، درمتن پیام تسلیت عزیزالله شهبازی آمده است:

خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان البرز ، دکتر "سید حسین احمد میری" که در راه کمک به مداوا و نجات بیماران مبتلا به کرونا، جان خود را از دست داد، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید اعمال و خدمات بی شائبه  این پزشک ، که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا کرد، در نزد خداوند متعال ماجور است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این پزشک حاذق و دلسوز را به خانواده سوگوار ایشان و جامعه فرهیخته پزشکی به ویژه پزشکان معزز استان البرز تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت دارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار البرز کروناویروس کرونا در البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این کارمند متخلف به جرم اختلاس به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از صدور رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی افزود: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، ادامه داد: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 747453

دیگر خبرها

  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان