Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:26:37 GMT

باورنکردنی؛ غیبت رونالدو در تیم منتخب رایان گیگز!

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۳۷۴

باورنکردنی؛ غیبت رونالدو در تیم منتخب رایان گیگز!

نام کریستیانو رونالدو در تیم منتخب منچستریونایتد از نگاه رایان گیگز دیده نمی شود.

به گزارش "ورزش سه"، رایان گیگز سرمربی حال حاضر ولز 24 سال بازیکن منچستریونایتد بود. او یکی از اسطوره های بی تکرار تاریخ این باشگاه محسوب می شود و در این مدت، هم تیمی ستاره های زیادی بود.

 

 

 

 

گیگز یازده بازیکن را به عنوان تیم منتخب منچستریونایتد در طول 24 سالی که عضو این باشگاه بود، معرفی کرد و در میان تعجب، نام کریستیانو رونالدو در آن دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم منتخب گیگز: پیتر اشمایکل، دنیس اروین، ریو فردیناند، گری نویل، مایکل سیلوستره، روی کین، نیکی بات، پل اسکولز، دیوید بکام، وین رونی، اوله گنار سولسشر

 

 

 

 

رونالدو چندی پیش و در جریان یک مصاحبه فاش ساخته بود که با رایان گیگز رابطه خوبی نداشت. رونالدو با منچستریونایتد در سال 2008 فاتح لیگ قهرمانان شد در حالی که با گیگز، ریو فردیناند و پل اسکولز قهر بود!

رونالدو و گیگز شش سال هم تیمی بودند و به افتخارات زیادی در یونایتد دست یافتند. بین سال های 2003 تا 2009، یونایتد توانست سه لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان را فتح کند.

کریستیانو رونالدو رایان گیگز منچستر یونایتد ولز تیم ملی ولز یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رایان گیگز منچستر یونایتد ولز تیم ملی ولز یوونتوس رایان گیگز تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!

زی‌سان: رایان سرلک که در سریال زیرخاکی نقش کاوه پسر فریبرز و پریچهر را ایفا می‌کند، با انتشار تصویری از پایان فیلمبرداری فصل چهارم سریال زیر خاکی خبر داد. این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ بر روی آنتن شبکه یک می‌رود.

رایان سرلک یا همان کاوه دوست داشتنی سریال زیر خاکی از قسمت آخر سریال زیرخاکی ۴ تصویری منتشر کرد و نوشت:

دیشب تمام پنجره‌ها بسته، پرده‌ها کشیده، چراغ‌ها خاموش و در خانه مروت پور… قفل شد و زندگی تو این خانه به پایان رسید

خسته نباشید میگم به تمام عوامل عزیز زیرخاکی

جزئیاتی درباره سریال زیر خاکی ۴

سریال زیر خاکی ۴، فصل ۴ زیر خاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا ۱۶ قسمت دارد و هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می‌شود. پخش این سریال از سه شنبه ۲۲ اسفند آغاز و تا پیش از شب‌های قدر ادامه خواهد داشت.

جزئیات پخش و تکرار پخش زیر خاکی چهار را اینجا بخوانید بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی که از شبکه یک پخش میشود، عبارتند از:پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصورنصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، کبری گودرزی با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق نورد.

بیوگرافی رایان سرلک کاوه زیرخاکی

سریال زیر خاکی ۴، رایان سرلک در تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در تهران متولد شد، فعلاً تک فرزند بوده و خواهر و برادری ندارد؛ پدر و مادر رایان سرلک بازیگر نیستند و شغل آنها ارتباطی به سینما و تلویزیون ندارد پدرش دهناد سرلک طراح و معمار و مادر رایان سرلک کارشناس شیمی است. او در آثاری، چون زیرخاکی، تابستان همان سال، گل به خودی، راند چهارم، جاده خاکی و…بازی کرده است.

tags # سریال ، سریال تلویزیونی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • مسی جدید متولد شد
  • وقتی بازیکنان به حرکات اعجاب‌انگیز و باورنکردنی در زمین فوتبال روی می‌آورند / فیلم
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • باورنکردنی؛ مرد ۶۸ ساله در یک دقیقه ۱۴۸ روپایی زد + ویدئو