Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-18@04:53:35 GMT

آموزش: روش استوری کردن پست اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۳۸۳

آموزش: روش استوری کردن پست اینستاگرام

ایتنا - بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در روز از قابلیت استوری در اینستاگرام استفاده می‌کنند و بسیاری از شرکت‌های بزرگ و افراد مشهور و اینفلوئنسرها از آن در راستای افزایش ارتباط با مخاطبان بهره می برند.
این گزارش به آموزش تبدیل پست به استوری در اینستاگرام می‌پردازد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اینستاگرام که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، هر از گاهی با افزودن قابلیت‌های جدید سعی در جلب توجه و رضایت کاربرانش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از این قابلیت‌هایی که توانست محبوبیت بسیاری در میان کاربران اینستاگرام کسب کند، امکان به اشتراک گذاری استوری بود که به کاربران این امکان را می‌دهد به جای اشتراک‌گذاری پست‌های ماندگار و طولانی مدت، استوری‌های کوتاه مدتی که تنها ۲۴ ساعت دوام دارند، را منتشر کنند.

طبق گزارش‌های منتشر شده بالغ بر ۳۰۰ میلیون کاربر در روز از قابلیت استوری در اینستاگرام استفاده می کنند و بسیاری از پیج‌های مهم اعم از شرکت‌های بزرگ و افراد مشهور و اینفلوئنسرها از آن در راستای افزایش ارتباط با مخاطبان بهره می برند.

حالا در گزارش وب سایت buffer، به یکی از سوالات کاربران در خصوص تبدیل یک پست به استوری پاسخ داده می‌شود که به شرح مراحل زیر است:

۱. در ابتدا به علامت ارسال پست مورد نظر رفته و با ضربه زدن روی آن قسمت ارسال به مخاطبان و دوستان خود را در دایرکت مشاهده می‌کنید.

۲. دربالای این صفحه و پیش از مشاهده نام دوستان و مخاطبان خود عبارتی را تحت عنوان تبدیل استوری از این پست می‌بینید.

۳. با ضربه زدن بر روی این عبارت شما به صورت خودکار به قسمت استوری رفته و عکس پست مذکور که در زیر آن آدرس و نام کاربری مربوطه نیز ذکر شده است، را در قسمت استوری صفحه خود مشاهده خواهید کرد.

۴. حالا می توانید در صورت تمایل یک استیکر یا متن به آن اضافه کرده و آن را به عنوان استوری در صفحه کاربری خود به اشتراک بگذارید.
نکته جالب توجه در این کار آن است که کاربران باید دقت داشته باشند که تنها برای صفحات اینستاگرامی که به صورت عمومی و همگانی(public accounts ) هستند این کار قابل انجام است و در صورتی که اکانت خصوصی (private account) باشد کاربران قادر نخواهند بود پست مورد نظر را تبدیل به یک استوری قابل مشاهده برای دوستان و مخاطبان خود کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینستاگرام استوری شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!

به گزارش ورزش سه، النصر خود را برای دیدار با الفیحا در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان آماده می‌کند، اما این مسابقه در شرایطی برگزار خواهد شد که کریستیانو رونالدو پس از اخراج در دیدار با الهلال در سوپرجام عربستان با محرومیت مواجه شده و این دیدار را از دست بدهد.

در این شرایط تعدادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی، تصاویری را از رونالدو منتشر کردند که در آن به نظر می‌رسید این بازیکن با ریش بلند در تمرین حاضر شده است؛ ظاهری پیش از این هیچوقت با آن دیده نشده و برایش عادی نیست.

با این حال ساعاتی بعد کریستیانو رونالدو با ایجاد یک کانال اینستاگرام، یک تصویر از خود منتشر کرد تا مشخص شود عکس‌هایی که از او منتشر شده، واقعی نیست.

موضوع ریش گذاشتن کریستیانو رونالدو سال‌ها قبل هم توجهات را به خود جلب کرده بود. در آن زمان برخی فکر می‌کردند رونالدو نمی‌تواند مانند سایر مردان موهای صورتش را رشد دهد، اما فوق ستاره پرتغالی بعدها نشان داد که علاقه‌ای به ربش ندارد.

رونالدو پیش از این به دلیل شرط بندی با ریکاردو کوارشما، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال، در جام جهانی 2018 روسیه، بخشی از ریش خود را بلند کرده بود.

رونالدو در آن زمان در مورد ریش خود گفت: ما در استخر بودیم و من ریش خود را می‌تراشیدم و به او گفتم که اگر به اسپانیا گل بزنم، تا پایان جام ریشم را نمی‌تراشم. البته ریش برای من خوش شانسی به همراه داشت و به اسپانیا و مراکش هم گل زدم، بنابراین آن را حفظ خواهم کرد.

این اولین و تنها بار بود که تصویر کریستیانو رونالدو با ریش ثبت شد و پس از آن او دیگر هیچوقت با چنین استایلی دیده نشد.

دیگر خبرها

  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!
  • تاثیر فالوور فیک روی پیج‌های فروشگاهی
  • تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه
  • ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل
  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن