Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:43:33 GMT

جلوگیری از ورود ۶ هزار خودرو به ایلام

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۳۹۶

جلوگیری از ورود ۶ هزار خودرو به ایلام

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به جلوگیری از ورود شش هزار خودرو به ایلام، گفت: ۵۰۷ دستگاه خودرو در ایلام در طرح فاصله گذاری اجتماعی مشمول جریمه پنج میلیون ریالی شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سردار نورعلی یاری صبح چهارشنبه اظهار کرد: نیروی انتظامی همگام و هم دوش با سایر نهادهای خدمات رسان و همچنین پرسنل سختکوش در بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پلیس پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی با استفاده از سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خودروها و رانندگان متخلفی را که به این قانون پایبند نبوده‌اند، اعمال قانون کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس تا پایان این طرح با خودروها و رانندگان متخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد، گفت: از ابتدای این طرح علاوه بر اعمال قانون ۵۰۷ دستگاه خودرو، ۵۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و شش هزار و ۵۴۸ خودرو به شهرهای محل سکونت خودشان عودت داده شدند.

سردار یاری با بیان اینکه امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و تلاش مضاعف تا ریشه کنی این ویروس در کنار مردم خواهد ماند و به آنان خدمات ارائه می‌کند و در این بین با کسانی که بخواهند امنیت و سلامت مردم را به مخاطره بیندازند بدون هیچ اغماضی برابر قانون برخورد خواهد کرد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان ایلام جلوگیری از ورود خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

سرهنگ  اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • کشف کالای قاچاق در دهلران