Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@07:33:19 GMT

ظریف: ایران آماده انتقال تجربیاتش در مقابله با کرونا است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۴۵۳

به گزارش الف به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، « المار ممد یارف» و «زهراب مناتسکانیان» وزیران خارجه  جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان در گفت و گوهای تلفنی جداگانه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه  در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا اعلام همبستگی کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوها ، آمادگی ایران برای انتقال تجربیاتش در این حوزه را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** ظریف امروز همچنین در توییتی به زبان روسی از ایده کریدور سبز روسیه به جای جنگ اقتصادی و تحریم استقبال کرد.

وزیر امور خارجه در توییتر نوشت: «کشورهای مختلفی برای کنترل ویروس کرونا مرزهای جغرافیایی خود را بسته ولی مرزهای کمک رسانی خود را باز کرده اند.  دونالد ترامپ همچنان در مقابل خواسته جهانی برای رفع تحریم‌های ایران به منظور مقابله با کرونا مقاومت می کند. کرونا ممکن است به کشورهای همسایه سرایت کند. ایران از ایده روسیه مبنی بر ایجاد کریدور سبز به جای جنگ اقتصادی و تحریم استقبال می کند.»

منبع: الف

کلیدواژه: امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد

به گزارش جماران از وزارت خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، دقایقی قبل، به منظور شرکت در نشست شورای امنیت در خصوص فلسطین و نیز استمرار رایزنی‌ها با مسؤلان بین‌المللی، وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد. 

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در این سفر ضمن سخنرانی در جلسه شورای امنیت، ملاقات با دبیر کل سازمان ملل متحد، با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل خواهند داشت. انجام چندین ملاقات دوجانبه و مصاحبه مطبوعاتی نیز از دیگر برنامه‌های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این سفر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از ۳۲ کشور برای تحریم برنامه موشکی ایران
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اسلوونی
  • اعتقاد اسلوونی بر تاثیر آتش بس در غزه و کاهش تنش‌ها در منطقه