Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@17:36:12 GMT

۷۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر خاکی بیرجند خریداری شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۴۹۲

۷۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر خاکی بیرجند خریداری شد

محمدعلی جاوید روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ۱۵ میلیارد ریال برای برای خرید این میزان قیر هزینه شده است.

وی افزود: چون اجرای آسفالت به صورت امانی و توسط سازمان عمران شهرداری انجام می‌شود با این میزان قیر امکان آسفالت همه معابر خاکی شمال شهر مقدور نیست و از هفته آینده این کار با اولویت معابری که شبکه‌های زیربنایی آنها اجرا شده است، شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار بیرجند گفت: قبلا با شرکت‌های خدماتی از جمله شرکت آب و فاضلاب برای اجرای شبکه فاضلاب به منظور جلوگیری از دوباره کاری در این معابر مکاتبات متعدد داشته‌ایم ولی بنا به شرایط بهداشتی بیش از این امکان بلاتکلیفی وجود ندارد و به طور حتم در معابری که آسفالت شدند شهرداری حداقل تا ۲ سال دیگر اجازه حفاری و کنده کاری را نخواهد داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شرکت آب و فاضلاب شهرداری معابر آسفالت قیر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست

عضو شورای شهر قزوین گفت: وضعیت آسفالت شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا از اردیبهشت‌ماه نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر قزوین راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ولی چگینی شامگاه -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در جلسه علنی شورای شهر قزوین که در تالار مردم این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت آسفالت شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا از اردیبهشت‌ماه نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر قزوین راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: آسفالت معابر و خیابان‌های شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا در سال جاری نسبت به راه اندازی نهضت آسفالت برای رضایت‌مندی بیشتر شهروندان اقدام کنیم. مردم از وضعیت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها رضایت ندارند؛ چرا که موجب صدمه و آسیب به خودروها و همچنین مشکل در تردد عابران پیاده شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین با بیان اینکه می‌توانیم از اردیبهشت‌ماه کار روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر قزوین را آغاز کنیم، گفت: خواستار همراهی مدیریت ارشد استان در بازگشایی معبر سبزه‌میدان هستیم.

چگینی ادامه داد: با توجه به ترافیک ایجاد شده در معبر پیغمبریه ضرورت دارد تا با همراهی و همدلی مسئولین ارشد استان شاهد بازگشایی معبر سبزه‌میدان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار حمایت بیشتر شهرداری از پیمانکاران شد و گفت: برخی از پیمانکاران شهرداری مطالبات کلانی از شهرداری دارند، اما همچنان پای کار هستند و در بزنگاه‌های اقتصادی پروژه‌های عمرانی را انجام می‌دهند. بنابراین باید از این گونه پیمانکاران حمایت شود.

عضو شورای شهر قزوین در ادامه بر لزوم نظارت بیشتر در نحوه پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان قراردادی تأکید کرد و گفت: مدیریت شهری باید بر نحوه پرداخت به موقع حقوق پرسنل قراردادی نظارت‌های بیشتری داشته باشد تا حقی از این پرسنل ضایع نشود.

کد خبر 745601

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • آسفالت ۷۴۵ هزار مترمربع از معابر شهرکرد در سال گذشته
  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد