Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@03:50:50 GMT

بلایی شوم بر سر یک زن در خلوتی خیابان سهروردی تهران آمد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۵۰۲

بلایی شوم بر سر یک زن در خلوتی خیابان سهروردی تهران آمد

حوادث رکنا: 2 جوان 20 ساله در خلوتی خیابان سهروردی تهران به سراغ زن جوان رفته و گردنبند طلای او را به سرقت بردند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ" محمد احمدی" رئیس کلانتری 104 عباس آباد گفت: ساعت 19 یکشنبه 17 فروردین ماه امسال خبری مبنی بر گردنبند قاپی در خیابان سهروردی شمالی به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد و تیمی از ماموران کلانتری 104 عباس آباد برای تحقیقات و بررسی موضوع به محل سرقت، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با حضور در محل با زن 35 ساله ای روبرو شدند که عنوان داشت، دو پسر جوان سوار بر موتور گردنبند طلایش را قاپیده و به سرعت از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مشخصات موتور سیکلت و دزدان به کمک زن جوان به تیم های گشتی مخابره شد، ادامه داد: گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه ساعت 20:00 همان روز تیمی از ماموران گشت کلانتری 2 جوان موتور سوار را در حوالی میدان هویزه مشاهده کردند.

این مقام پلیسی اظهار داشت: سارقان به محض مشاهده ماموران پا به فرار گذاشتند و تعقیب و گریز پلیس آغاز شد. ماموران پس از 15 دقیقه موفق به متوقف کردن دزدان شدند. راکب موتور سوار دستگیر وی ترک نشین آن از محل گریخت.

سرهنگ احمدی ادامه داد: در بررسی ها اولیه پلیسی، مشخص شد که موتور سیکلت متهمان سرقتی بوده و و متهم 20 ساله در اعترافاتش عنوان کرد، در این مدت 20 فقره گردنبند قاپی با همکاری همدستش مرتکب شده است.

کلانتر محله عباس آباد، با اشاره به اینکه تا کنون 3 تن از شاکیان سارق را شناسایی کرده اند، گفت: سارق جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث فرار پلیس اخبار حوادث جوان تهران شوم زن جوان یک زن کرونا عکس ویروس دختر ویروس کرونا فیلم ایران کرونا ویروس اخبار تهران جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پارک کردن موتور در مقابل پله‌های ورودی ایستگاه متروی میدان ولیعصر(عج) تهران در دسترسی شهروندان از این پله‌ها اختلال ایجاد کرده و باعث تعجب افراد بسیاری شده است؛ برخی شهروندان می‎‌گویند این اولین‌بار نیست که در مقابل این پله‌ها موتور پارک می‌شود.

کد خبر 846575 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران باران مترو تهران

دیگر خبرها

  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»