Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:50:34 GMT

۴۸۶ واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۵۰۵

۴۸۶ واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شد

حسین طلوعیان روز چهارشنبه اظهار داشت: بیشترین واحد صنفی پلمب شده استان مربوط به گرگان، گنبد، آزادشهر، علی آباد و کردکوی است و مراوه تپه و گالیکش نیز با توجه به رعایت صنوف، هیچ واحد پلمب شده ای نداشتند.

وی افزود: در طرح فاصله گذاری اجتماعی براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل به ۲ دسته با ریسک بالا و کم ریسک تقسیم بندی شدند که مشاغل با ریسک بالایی پس از ۲۳ فروردین نیز همچنان تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: واحدهای صنعتی و معدنی جزو واحدهای پرریسک محسوب می شوند و برای واحدهایی مثل معادن زغال سنگ و واحدهای تولیدی شن و ماسه هم باید تدابیری اتخاذ شود تا طبق مقررات به فعالیت خود ادامه دهند.

طلوعیان به همراهی صنایع گلستان برای کمک به بحران کرونا اشاره کرد و گفت: در برخی واحدهای صنعتی استان شاهد تراکم بالای نیروی کار هستیم که مسوولان این واحدها به صورت داوطلبانه فعالیت خود را کاهش داده و از یک سوم ظرفیت نیروی کار خود در هر شیفت استفاده می کنند.

وی همچنین به تلاش واحدهای تولیدی استان برای تامین نیاز گلستان به مواد بهداشتی خبر داد و گفت: در حال روزانه حدود ۲۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی دست و سطوح در استان تولید می شود.

طلوعیان افزود: تا قبل از شیوع بیماری کرونا تنها سه واحد صنعتی در استان مواد ضدعفونی تولید می کردند که ظرفیت تولید آنها ۳۰ هزار تن در سال بود که با شیوع ویروس کرونا و تغییر خط تولید، تعداد واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده به ۱۰ واحد افزایش یافت.

وی ادامه داد : در ابتدای شیوع ویروس کرونا یک واحد تولیدی استان با تغییر خط تولید خود روزانه ۴۰ هزار ماسک تولید می کرد که ظرفیت این واحد هم اکنون به ۱۵۰ هزار ماسک در روز رسیده است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت گلستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت گلستان ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از یک واحد تزریقاتی، چندین قلم داروی غیر مجاز کشف و نسبت به پلمب آن اقدام شد.

افشاری افزود: این واحد تزریقاتی در قالب مطب، پروانه فعالیت پزشک را بر روی دیوار نصب کرده بود ولی بدون حضور پزشک و با سوءاستفاده از سرنسخه سفید سه پزشک اقدام به سودجویی و تجویز دارو به بیماران و فروش غیرقانونی دارو می‌کرد.

وی اضافه کرد:طبق گزارش‌های دریافتی از فعالیت غیرقانونی این واحد تزریقاتی که توسط بازرسان اداره نظارت بر درمان تهیه شده بود، این واحد مورد بازرسی قرار گرفت.

این مسوول ادامه داد: طبق این بازرسی، فعالیت‌های غیرقانونی این واحد و اقلام دارویی غیرمجاز کشف شده صورتجلسه و جهت رسیدگی، به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارجاع داده شد.

افشاری به شهروندان هشدار داد: از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی که فاقد تابلو و مجوز فعالیت هستند خودداری کنند.

وی اظهار داشت: شهروندان باید توجه داشته باشند که فعالیت واحد‌های دارای مجوز نیز بدون حضور مسئول فنی که پروانه به نام او صادر شده، غیرقانونی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: مراکز غیرمجازی که توسط افراد غیرمتخصص اداره می‌شوند، علاوه بر اینکه صلاحیت درمان بیماران را ندارند، تهدیدی برای سلامت شهروندان به شمار می‌آیند.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد