Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز چهارشنبه در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) آورده است: سربازی برای ساحت مقدس امام زمان(عج) که در کلام حکیمانه رهبرکبیر انقلاب امام خمینی(ره) مانند سربندی بر پیشانی پرسنل فداکار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی نقش بست، افتخار است و باید از تمام زحمات نهان و آشکار این سربازان قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافعان حریم امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) مطابق فرموده امیرالمومنین علی(ع) نمونه صحیح مجهولون فی الارض و معروفون فی السما هستند و در این برهه از زمان که جمهوری اسلامی در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار دارد که یک طرف آن نظام اسلامی و طرف دیگر آن جبهه وسیع استکبار است اگر  چه سرویس‌های جاسوسی نظام سلطه محور اصلی این رویارویی هستند ولی عوامل آنان در داخل نیز در عرصه های مختلف به ویژه از راه ایجاد فساد اقتصادی و کمک به تحریم های استکبار باز هم نتوانسته‌اند راه به جایی ببرند و مورد ضربه این لشکربانان بصیر قرار گرفتند لذا نیروهای آنان در داخل و خارج کشور هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند و همواره از رسیدن به امیال شیطانی خود بازمانده و این فداکاری به گونه ای بوده که پرسنل وزارت اطلاعات نه تنها به دنبال نام و نشان نبودند بلکه بنا به ضرورت موجود حتی در خانه و کاشانه خود نیز گمنام هستند.

اینجانب ضمن قدردانی و تبریک مجدد این روز به سربازان گمنام(عج)، تشکر ویژه از خانواده های ایشان دارم که بخش مهمی از ثواب کارها و فعالیت‌ها متعلق به آنها است.

هفته سرباز گمنام از ۲۱ تا ۲۷ فروردین نامگذاری شده که روز ۲۱ فروردین مصادف با سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج است.

برچسب‌ها امام زمان(عج) کردستان سید محمد حسینی شاهرودی وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام زمان عج کردستان سید محمد حسینی شاهرودی وزارت اطلاعات امام زمان عج کردستان سید محمد حسینی شاهرودی وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله نورمفیدی در این دیدار علما و روحانیت را پناه مردم دانست و افزود: همه ما باید خیران و مردم را به سمت احداث مسکن محرومان سوق دهیم.    

او گفت: امام (ره) حساب صد بنیاد مسکن را با هدف مشارکت مردم برای ساخت مسکن محرومان حتی با هزینه اندک تاسیس کرده است.  
سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقدامات خوب عمرانی و مسکن روستایی بنیاد مسکن باید به مردم اطلاع رسانی شود.

او ادامه داد: در نوسازی مسکن روستایی گلستان ۵۵ درصد پیشرفت دارد، اما در کشور این رقم ۵۳ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم گفت: در دو سال گذشته ساخت بیش از ۱۴ هزار مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها آغاز شد.
او افزود: هفتاد درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی گلستان صاحب خانه شدند و سی درصد باقیمانده هم تا پایان سال ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند.

حسینی همچنین خبر داد: گلستان در نوسازی و بازسازی واحد مسکونی رتبه سوم کشور را داراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                      

 

 

دیگر خبرها

  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت