Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن نوری در نشست با اصناف خراسان شمالی که در ارتباط با شیوع ویروس کرونا در ۲۰ فروردین در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از یک میلیون خانوار موجود در کشور که بسته ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی مشمول آنها شدند، ۱۶ هزار و ۸۰۰ خانوار متعلق به خراسان شمالی بوده است.

وی در ارتباط با بیمه بیکاری نیز بیان کرد: در کشور ۳۲۰ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در زمان شیوع ویروس کرونا ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ نفر اهل خراسان شمالی بوده و تاکنون اطلاعات اولیه ۲ هزار و ۳۰۰ نفر تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری افزود: در حوزه اصناف تعدادی از کارگران، بیمه نیستند و مشمول قانون تامین اجتماعی نمی‌شوند، اما هر صنفی که کارگر بیمه شده داشته باشد برای پرداخت بیمه بیکاری مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن اعلام شده که حق بیمه اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ نیاز به پرداخت نیست و کارفرما می‌تواند این حق بیمه را تا پایان سال پرداخت کند.

کد خبر 499291 برچسب‌ها سبد حمایتی استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سبد حمایتی استان خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج

سید سعید انوری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما افزود: سازمان بیمه سلامت ایران وظیفه پوشش بیمه افراد کم توان را متناسب با اختلال عملکردی آنها بر عهده دارد.

وی گفت: افراد کم توان بر اثر بیماری هایی، چون سکته مغزی، اتیسم و اس ام‌ای از پوشش بیمه خدمات توانبخشی برخوردار می‌شوند بدین صورت که از طریق سازمان بهزیستی به بیمه سلامت معرفی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس گروه خدمات پاراکلینیکی، توانبخشی و پیراپزشکان بیمه سلامت افزود: بر این اساس، این افراد در گفتار درمانی، فیزیو تراپی، کاردرمانی از ۵۹ کد خدمتی ستاره دار که سایر افراد برخوردار نیستند استفاده می‌کنند و از بسته خدمات وزارت بهداشت در این صندوق بهره‌مند شود در این صورت ۷۰ درصد هزینه مراکز با هر نوع مالکیتی رابیمه پرداخت می‌کند و اگر از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره‌مند شوند در مراکز دولتی کاملا رایگان و در مراکز غیر دولتی تا ۸۰ درصد تعرفه خدمات توانبخشی راا بیممه سلامت پرداخت می‌کند.

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان