Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:31:43 GMT

المان چتر سعادت در یزد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۶۰۵

المان چتر سعادت در یزد رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار یزد، پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از المان چتر سعادت اظهار داشت: بحران کرونا عمق تلاش فعالان حوزه سلامت را برای جامعه به نمایش گذاشت.

محمدعلی طالبی با اشاره به ایثارگری‌های مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا عنوان کرد: کادر درمانی در سراسر کشور و به ویژه استان یزد، حتی از جان و سلامت خود برای رسیدگی به وضعیت بیماران مبتلا به کرونا دریغ نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این اقدام کادر درمانی اعم از پزشک، پرستار، بهیار، خدمه بیمارستانها و مراکز درمانی، پرسنل آزمایشگاه‌ها و همه کسانی که دست اندرکار خدمت رسانی به بیماران در زمان شیوع کرونا بودند، قابل تحسین است و باید در قالب‌های مختلف قدردانی جامعه از این قشر را به نمایش بگذاریم.

به گزارش مهر، المان چتر سلامت به پاس زحمات مدافعان سلامت همزمان با میلاد مهدی موعود (عج) در بوستان پرستار رونمایی شد.

در این مراسم استاندار یزد، شهردار یزد، فرمانده انتظامی استان یزد و جمعی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان حضور داشتند.

کد خبر 4895831

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرداری يزد استانداری یزد ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری ماسک طبی روز طبیعت نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این دستگاه  با هدف دریافت پلاکت خون و نگهداری و هدیه  به بیماران سرطانی، بیماران  پیوند عضو و مغز استخوان، عمل باز قلب و مبتلایان به ایدز کارکرد دارد.

این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم  شمال آذربایجان غربی در پایگاه انتقال خون خوی  را اه اندازی شد.

برای خرید و نصب این دستگاه بیش از ۶۰  میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همزمان با رونمایی از این دستگاه فرماندار و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان خوی مقداری از خون خود را به مناسبت هفته سلامت برای نیازمندان به خون اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت