Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:04:43 GMT

سایت ثبت نام دریافت وام یک و دو میلیون تومانی فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۷۵۴

سایت ثبت نام دریافت وام یک و دو میلیون تومانی فعال شد

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان دریافت تسهیلات یک تا میلیون تومانی به بیش از ۲۳ میلیون خانوار مشمول دریافت یارانه، می‌توانند به همان سایت ( refahi.ir) مراجعه کنند.

کد خبر 4895839 برهان محمودی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت ایالات متحده آمریکا قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی گمرک ایران اوپک وزارت صنعت معدن و تجارت بورس بورس تهران نفت خام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است