Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@23:42:46 GMT

ساعت کاری بانک‌ها تا آخر فروردین ماه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۸۸۰

ساعت24-ساعت کار بانک‌ها و موسسات اعتباری در مدت زمانی ۲۳ تا ۳۰ فروردین اعلام شد.

 بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی برای خدمات‌رسانی به مشتریان به منظور کاهش خطرات ناشی از اپیدمی ویروس کرونا و دورسازی آن از مراجعان بانکی و کارکنان ساعات کاری خود را متناسب با زمان کار دستگاه‌های اجرایی کشور از تاریخ ۲۳ فروردین تا ۳۰ فروردین اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، ساعت شروع کار برای کارمندان اداری بانک‌ها و موسسات در ایام هفته ساعت ۷:۳۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴:۳۰ به پایان خواهد رسید و برای روزهای پنج‌شنبه ساعت پایان کار ۱۳ اعلام شده است.

همچنین ساعت شروع کار در ایام هفته برای مشتریان بانکی ۸ صبح الی ۱۴ و در روزهای پنج‌شنبه ۸ صبح الی ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

براساس این بخشنامه، برای تسریع بیشتر در انجام امور مراجعان بانکی از این پس کلیه ادارات و شعب بانکی با حضور نوبتی دو سوم از کارکنان خود فعالیت خواهند داشت و یک سوم از آن‌ها در درجه اول از طریق دورکاری و در مرتبه دوم با استفاده از مرخصی نوبتی فعالیت خواهند کرد.

البته کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی همچنان تأکید دارد که مشتریان بانکی به منظور حفظ سلامت خود و پرسنل بانک،‌ حتی‌الامکان از خدمات الکترونیکی استفاده کرده و مراجعات حضوری خود را کاهش دهند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بانک ها و موسسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از واگذاری رسمی باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک غیردولتی، جزئیات بیشتری از نحوه اداره این باشگاه توسط مالکان جدید اعلام می‌شود و در تازه‌ترین خبر، مهدی احمدی نحوه تشکیل هیئت مدیره قرمزها را شرح داده است.

مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سیت در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سیت در اختیار یکی از بانک های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می کند به وجود بیاید.

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!