Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:26:06 GMT

مرگ کارمند فولکس واگن درمکزیک به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۸۸۹

مرگ کارمند فولکس واگن درمکزیک به خاطر کرونا

زیرمجموعه شرکت فولکس واگن آلمان در مکزیک، اعلام کرد احتمالا یکی از کارمندان این شرکت به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی فولکس واگن مکزیک، که زیرمجموعه گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان، به شمار می‌رود امروز اعلام کرد به احتمال زیاد یکی از کارمندانش به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه فولکس واگن آلمان، آمده است: تا الان شرکت نمی‌تواند به طور قطع تائید کند که مرگ این کارمند به خاطر ابتلا به ویروس کرونا بوده است چرا که هنوز نسبت به آن، اطلاعات موثقی نداریم. با این حال نمی‌توانیم این مسئله را رد کنیم.

بر اساس اعلام این شرکت پس از آنکه مشخص شد این کارمند بیمار است، شرکت در روز 26 مارس، از همکاران وی خواست به محل کار حاضر نشوند.

این کارمند فولکس واگن در روز جمعه جان خود را از دست داده و هم اکنون برخی از اعضای خانواده وی در بیمارستان بستری شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان مرگ مکزیک فولکس واگن فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سو استفاده از روابط خصوصی با مأمورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.

پوریانی افزود: متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سو استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرایم بهداشتی را داده بود.

وی ادامه داد: متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ کرده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضائی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه‌ها، توسط مأمورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضائی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرایم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضائی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

کد خبر 6084763

دیگر خبرها

  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا
  • غول پوشاک ورزشی ۷۴۰ کارمند خود را اخراج کرد