Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@02:09:51 GMT

نور افشانی آسمان شهر قم به مناسبت نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۹۰۲

نور افشانی آسمان شهر قم به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مجتبی جنتی مسئول خدمات مساجد استان قم گفت: روز نیمه شعبان که مصادف با میلاد امام زمان (عج) است یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان بوده و از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

جنتی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۲۱ همزمان با شب نیمه شعبان آسمان شهر قم نور افشانی شده و بانگ الله اکبر طنین انداز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول خدمات مساجد استان قم یادآورشد: با توجه به بیماری کرونا امسال نمی‌توان این عید بزرگ را در کنار هم جشن گرفت که با برنامه ریزی صورت گرفته این جشن‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 یونس عالی پور معاون امور زائرین استاندار قم با بیان اینکه با همکاری صدا و سیمای استان مراسم جشن نیمه شعبان به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: هیچ گونه تجمع مردمی در روز و شب نیمه شعبان برگزار نمی‌شود و تولیت مسجد مقدس جمکران نیز اطلاع رسانی می‌کند که هیچ گونه مراسمی به مناسبت این روز برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیمه شعبان اعیاد شعبانیه ویروس کرونا نورافشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در حال ارتکاب «نسل کشی» در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری اشغالی است

یکی از مقامات سازمان آزادیبخش فلسطین روز شنبه گفت که رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی در حال ارتکاب به "نسل کشی" در اردوگاه نور شمس در طولکرم در کرانه باختری است که شهدای بسیاری بر جای گذاشته است. 

مؤید شعبان رئیس کمیته مقاومت در برابر دیوار و شهرکسازی به خبرگزاری آناتولی گفت:محاصره از عصر پنجشنبه ادامه دارد. ارتش اسرائیل از هر طرف اردوگاه را محاصره کرده است. هیچ کس نمی‌تواند وارد آن شود یا از آن خارج شود. وضعیت به تمام معنا فاجعه بار و دشوار است.

شعبان خاطرنشان کرد: «نظامیان ارتش اسرائیل خانه‌های فلسطینی‌ها را با بمب‌های «انرگا» بمباران کردند که دو شهید برجای گذاشته است.

وی افزود: گمان می‌رود تعدادی از شهدا در خیابان هستند و نه آمبولانس و نه حتی شهروندان می‌توانند به آنها برسند.

جمعیت هلال احمر فلسطین روز جمعه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی همچنان از ورود آمبولانس‌ها به اردوگاه نورشمس در طولکرم در کرانه باختری جلوگیری می‌کند و در نتیجه مانع از انتقال مجروحان می‌شود.این مقام فلسطینی گفت ارتش اسرائیل ده‌ها تن از ساکنان این منطقه را دستگیر می‌کند.

شعبان از جامعه جهانی خواست تا برای نجات ساکنان این اردوگاه فوری مداخله کند و به تیم‌های پزشکی اجازه دهد تا برای تخلیه مجروحان وارد کمپ شوند.

شعبان گفت: همه ساکنان اردوگاه بدون غذا و برق گروگان گرفته شده اند و به دلیل محاصره و عملیات نظامی ادامه دار ارتباط با دنیای خارج قطع شده است.

اواخر روز پنجشنبه، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارتش بدون مشخص کردن هدف یا مدت زمان، اجرای «عملیات نظامی گسترده» را در اردوگاه پناهندگان نور شمس آغاز کرد.

گردان‌های شهدای الاقصی وابسته به حزب فتح و گردان‌های بیت‌المقدس، بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که در حال مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.

به موازات ادامه جنگ علیه غزه از ۷ اکتبر، ارتش اسرائیل حملات و بازداشت‌ها را در کرانه باختری از جمله قدس اشغالی افزایش داده است.

بر اساس داده‌های فلسطینی و بین‌المللی، جنگ ویرانگر غزه منجر به شهید شدن بیش از ۳۴۰۰۰ نفر، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، شده است.

اسرائیل با وجود قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر آتش بس فوری به این جنگ ادامه می‌دهد. تل آویو همچنین با اتهام ارتکاب «نسل کشی» در دادگاه بین المللی دادگستری مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • اسرائیل در حال ارتکاب «نسل کشی» در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری اشغالی است
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • باد و باران در راه مازندران