Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@18:08:05 GMT

صفر تا صد پنل نمایندگی پیامک

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۹۱۷

در انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال که بر اساس یک داشبورد، پنل یا سامانه تعریف می‌شود، امکان ایجاد شبکه‌ای از فروشندگان خدمات به مصرف‌کننده نهایی وجود دارد. تبلیغات کلیکی، مشارکت در فروش آنلاین و تبلیغات ویدیویی، نمونه‌هایی از این‌ها هستند. در بازار جذاب و قدیمی پیامک نیز این سیستم در ایران نسبتا جاافتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور خلاصه، پیامک نسبتا قدیمی‌ترین کانال تبلیغات و بازاریابی موبایل است که به دلیل گستره استفاده از تلفن همراه و عدم نیاز پیامک به تلفن هوشمند یا سیستم‌عامل خاص، هزینه بسیار پایین،‌نرخ موفقیت بالا (باز کردن، کلیک و مطالعه متن) و امکانات هدف‌گیری متنوع و دقیق آن در بین بازاریابان محبوبیت بالایی دارد.

پیامک به زبان ساده

تقریبا تمام ارگان‌ها، کسب‌ و کارها و افرادی که میخواهند پیامی را به یک یا چند نفر بفرستند، گزینه‌ای به نام پیامک روی میز دارند. کاربرد این ابزار به وسعت دارندگان موبایل در ایران، چیزی حدود ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال، می‌باشد. در کنار این وسعت، امکاناتی که پیامک در تبلیغات گسترده، پیام‌های شخصی‌سازی شده و اتوماسیون بازاریابی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد، قابل توجه است.

 مدل درآمدی

با فروش پنل نمایندگی پیامک، کاربری، شارژ پیامک و فروش خطوط برای کاربران زیر مجموعه درآمد کسب می‌کنید. در نتیجه بسیار مهم است که جنس مخاطبان و کارکرد پیامک برای آن‌ها را بشناسید تا فروشنده خوبی باشید. در بدو خرید پنل نمایندگی پیامک، با تنظیم تعرفه ارسال برای کاربران و نمایندگان زیر مجموعه می‌توانید کسب درآمد کنید. روی هر خط یک کمیسیون مشخص تعریف کرده و در پنل کاربری برای مشتریان خود در دسترس قرار دهید. هر پیامکی که شارژ شود، به شما بر حسب تعرفه‌ای که تنظیم کرده‌اید، سود تعلق می‌گیرد.

برای مشاهده تعرفه به صفحه تعرفه پیامک مراجعه کنید.

 شروع کسب و کار نمایندگی

یکی از جذابیت‌های کسب و کار نمایندگی پنل پیامک، هزینه ناچیز شروع این کسب وکار است. شما صرفا یک هزینه اولیه برای خرید پنل نمایندگی و یک قالب ساده وردپرسی برای راه‌اندازی سایت خود دارید. همین!

برای شروع می‌توانید با مراجعه به وب سایت www.medianasms.com، در کمتر از یک روز کاری پنل نمایندگی خود را تهیه کنید.

 چگونه تبلیغات کنم

قسمت جذاب داستان همین جاست، شما یک پنل با امکاناتی مثل ارسال انبوه براساس نقشه، منطقه‌ای، ارسال دکل، ارسال بر اساس کد پستی و ... دارید! از خود پنل نمایندگی که دارید تبلیغات خود را ارسال کنید، هزینه این تبلیغات هم طبیعتا به دلیل اینکه از تخفیف نمایندگی استفاده می‌کنید برای شما بسیار پایین محاسبه خواهد شد.

 توجیه‌پذیری سرمایه‌ای

به نسبت هزینه اولیه‌ای که برای تهیه پنل نمایندگی و وب‌سایت انجام ‌می‌دهید، تقریبا دیگر هزینه سرباری ندارید! هزینه‌ها بر اساس تعداد کاربر زیاد نمی‌شود، هزینه پشتیبانی، سرور، هزینه‌های سالیانه و ... ندارید. حتی برای تعریف کاربری جدید هم هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

همین موارد کافیست تا به توجیه‌پذیری اقتصادی این کسب و کار پی ببرید.

بازار

بازار پیامک بسیار بزرگ و به نسبت تعداد بازیگران، جذاب است. تصور کنید یک بازار با تعداد ارسال ده‌ها میلیون در روز، کمتر از ۱۰۰ شرکت فعال دارد! پس بجنبید و تا دیر نشده یک پنل نمایندگی تهیه کنید و شروع به فروش کنید.

بهترین پیشنهاد برای طراحان سایت و فریلنسرها

با تهیه پنل نمایندگی، شما می‌توانید برای هر وب‌سایتی که طراحی می‌کنید یک ماژول از طریق وب سرویس پیامک بگنجانید و علاوه بر اینکه وب‌سایت را به یک ابزار قوی متصل کرده‌اید و قطعا رضایت صاحب وب‌سایت را بیشتر می‌کنید، به ازای هر ارسالی که انجام دهند شما درآمد کسب خواهید کرد.

مناسب دفاتر تبلیغاتی، خدماتی و چاپ

این دفاتر و شرکت‌ها عموما مشتریانی از جنس کسب و کارهای سنتی یا brick and mortar  دارند و تحقیقا احتمال اینکه از کانال‌های بازاریابی استفاده کنند، بسیار ناچیز است. اما به دلیل اعتمادی که سال‌هاست این شرکت‌ها کسب کرده‌اند، قادر هستند تا به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، برای این مشتریان پنل کاربری ایجاد کنند.

تمام کسب و کارهای محلی را هدف قرار دهید

فرض کنید که یکی از کسب و کارهای سوپرمارکت، کافه، بوتیک، مطب پزشک، دفتر خدماتی، فروشگاه لوازم خانگی و ... در محله شما شعبه‌ای باز کرده‌اند. بهترین روش برای مطلع کردن مردم محله برای افتتاحیه و شلوغ کردن فروشگاه استفاده از پیامک است. به منطقه از روی نقشه، کد پستی کوچه‌ها و خیابان‌ها و زن و مرد بودن مخاطب، می‌تواند پیام ارسال کند.

مثلا یک بوتیک لباس زنانه، به خانم‌های ۲۵ تا ۳۵ ساله خیابان‌های اطراف پیام‌ می‌دهد و آن‌ها را با یک تخفیف هیجان انگیز دعوت به خرید از فروشگاه می‌کند. این ساده‌تر است یا تراکت؟؟

مدیانا، تخصصی‌ترین ارائه دهنده خدمات پیامکی

با این تفاسیر، شما نیاز دارید تا یک پنل تخصصی با امکانات کافی به مشتریان خود ارائه دهید. مدیانا، با کسب اعتماد بیش از ۱۲ هزار نماینده طی ۷ سال و پشتیبانی ۲۴ ساعته توانسته جایگاه مناسبی را در بازار پیامک ازان خود کند. شما نیز می‌توانید برای عضویت در خانواده مدیانا، به آدرس www.medianasms.com  مراجعه کرده و ثبت‌نام کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بازاریابی دیجیتال پیامک پنل نمایندگی وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری به افق فلسطین

  ازجمله این‌که همچنان مخاطبان بسیاری ضمن تشکر از تولید و پخش برنامه‌های «زندگی پس از زندگی» و «محفل»، بیان کرده‌اند که منتظر تولید سری جدید این برنامه‌ها هستند. همچنین درخواست کردند عوامل این دو برنامه در ۱۶۲ حضور پیدا کرده تا بتوانند به صورت مستقیم و بی‌واسطه با آنها گفت‌و‌گو کنند. در کنار این دو برنامه؛ «به احترام خدا»، «به افق فلسطین» و «رستگاری» جزو کلیدواژه‌های پرتکرار پیامک‌هایی بود که به این سامانه ارسال شد. 

به احترام خدا
جالب است بدانید میان برنامه کوتاه چند دقیقه‌ای «به احترام خدا» جزو پرتکرارترین کلیدواژه‌های پیامک‌های مردمی است که حدود ۵۰ بار تکرار شده. این میان‌برنامه در ماه رمضان روی آنتن می‌رفت و به موضوعات مختلفی از جمله: مهارت‌های تذکر به روزه‌خواری، تقوای فردی و اجتماعی، گناه علنی و بلوغ و افطاری ساده می‌پرداخت. در کنار تشکر از تولید و پخش این میان‌برنامه، مخاطبان تمایل به بازپخش آن هم داشتند. 
 
آن‌سوی مرگ
باوجود این‌که ماه رمضان به پایان رسیده است اما همچنان برنامه زندگی پس از زندگی پیامک بسیاری از مخاطبان را شامل می‌شود. آنها از تولید و پخش این برنامه تشکر کرده‌اند و انتظار دارند این برنامه در ماه رمضان سال‌های بعد هم ساخته و روی آنتن برود. از طرفی اجرای عباس موزون، مورد توجه‌شان قرار گرفته و اغلب نگاه‌شان به سوژه‌ها و مهمان‌هایی که به این برنامه آمدند هم مثبت بوده است. همچنین تمایل به ارتباط مستقیم با عباس موزون در سامانه ۱۶۲ دارند و درخواست داشته‌اند که این مجری و کارشناس از طریق این سامانه پاسخگوی مستقیم مردم باشند.
 
«رستگاری» در شبکه دو
سریال «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در ماه رمضان از شبکه دو پخش می‌شد. این مجموعه به خاطر محتوا و مضمون ماورایی که داشت و از تکنیک‌های جدید برای ساخت برخی سکانس‌های این سریال استفاده شد، توانست نظر مخاطبان بسیاری را جلب کند. از این رو در پیامک‌هایی که مخاطبان به این سامانه ارسال کرده‌اند، از پخش این سریال تشکر کرده و همچنین بازی محمود پاک‌نیت مورد توجه‌شان قرار گرفته است. رستگاری نخستین تجربه ده‌نمکی در ساخت سریال ماورایی بود که هم نظرات مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد و هم با برخی نکات منفی هم روبه‌رو شد. با این‌حال این سریال هم جزو کلیدواژه‌های پرتکرار پیامک‌ها محسوب می‌شود.
 
در «جریان» بمانید
یکی از برنامه‌هایی که پخش آن مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است، برنامه «جریان» شبکه یک است. این برنامه که به صورت زنده در روزهای زوج با اجرای علیرضا زادبر پخش می‌شود، برنامه‌ای در حوزه مسائل سیاسی است که به بررسی تحولات کشور از منظر راهبردی می‌پردازد. در پیامک‌های بسیاری بیننده‌های برنامه از پخش آن تشکر کرده بودند و به یکی از کلیدواژه‌های پرتکرار در پیامک‌ها تبدیل شد.
 
ساعت به افق فلسطین
عوامل برنامه «به افق فلسطین» به‌تازگی در ۱۶۲ حضور پیدا کرده و به صورت مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کردند و به سؤالات آنها پاسخ دادند. این برنامه که از شبکه افق پخش می‌شود، نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. از این رو یکی از کلیدواژه‌های پرتکرار پیامک‌ها مربوط به این برنامه است که از عوامل برنامه و رویکرد و گفت‌وگوهایی که دارند تشکر شده است. همچنین از سازندگان این برنامه خواسته شده همچنین به تولید آن ادامه دهند و از شخصیت‌ها و چهره‌های مهم دیگری به‌عنوان مهمان در برنامه دعوت کنند.

در خواست بازپخش «بازپرس»
یکی از درخواست‌هایی که مخاطبان رسانه‌ملی داشتند، بازپخش سریال‌های پلیسی امنیتی چون «بازپرس» و «گاندو» است. بازپرس به کارگردانی احمد معمی ساخته شده و ماجرای این سریال درباره یک بازپرس به نام صدراست که در جریان یک قاچاق اقتصادی بزرگ قرارگرفته و به‌دنبال سرنخ‌ها، این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه‌کننده رانتخوار می‌رسد و چند ماجرای دیگر به‌دنبال این ماجرا اتفاق می‌افتد. 

با هم بخندیم
یکی از گونه‌های جذاب سریال‌سازی برای مخاطبان تلویزیون، مجموعه‌های طنز است. از این‌رو همواره سریال‌های طنز جزو آثار پرمخاطب تلویزیون محسوب می‌شود. در این میان برخی سریال‌های طنزی که در سال‌های گذشته پخش شده‌ همچنان مورد توجه مخاطبان است و درخواست پخش آن را دارند. به‌عنوان مثال در پیامک‌های بسیاری به پخش مجموعه‌های «خنده بازار»و«افسانه هزارپایان» اشاره شده و درخواست بازپخش این مجموعه‌ها را داشتند. همچنین از برنامه «هموطنز» و اجرای کامران تفتی و از سازندگانش که اقدام به تهیه و تولید چنین برنامه‌ای داشتند هم بسیار تشکر شده است. در ادامه عده‌ای هم درخواست پخش فیلم‌های سینمایی بسیاری را از شبکه نمایش داشتند. از جمله فیلم سینمایی «محمد رسول‌ا...(ص)‌» به کارگردنی مجید مجیدی و همچنین فیلم‌های سینمایی جنگی خارجی و فیلم‌هایی که در دهه ۶۰ در حوزه دفاع‌مقدس ساخته و اکران می‌شد. در پایان نیز از نشست‌های خبری شبکه خبر‌۲ تشکر بسیاری شده‌است.


دیگر خبرها

  • رستگاری به افق فلسطین
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟