Web Analytics Made Easy - Statcounter

معلم گفت: پس از شناسایی خانواده های کم توان توسط معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، ۷۵۰ خانوار که در شرایط حساس تری بودند از بسته های حمایتی برخوردار شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بتول معلم» از کمک به خانواده های نیازمند توسط شهرداری شیراز خبر داد و گفت: شهرداری شیراز، بسته های حمایتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی در طرح ستاد اجتماعی کرونا را میان 750 خانوار نیازمند توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: تشکیل ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا از اولویت های شهرداری شیراز بود تا بتواند در زمینه رفع نیازهای روانی و بهداشتی شهروندان اقدامات موثری به انجام برساند.

وی با تشکر از حضور نیروهای جهادی و داوطلب در این ستاد، بیان کرد: علاوه بر حضور این نیروها، شاهد مشارکت موثر خیران بوده ایم تا در ایام کرونایی، شهروندان نیازمند از حمایت لازم برخوردار باشند.

معلم ادامه داد: پس از شناسایی خانواده های کم توان توسط معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، 750 خانوار که در شرایط حساس تری بودند از این بسته های حمایتی برخوردار شدند و تهیه و توزیع بسته ها برای سایر خانوارهای شناسایی شده نیز انجام خواهد شد.

گفتنی است، سازمان مردم نهاد «یک گام تا رهایی» و «جمعیت احیاگران تنفس پاک زمین» و خیرین در تامین این اقلام، ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا را همراهی کرده اند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس اقشار نیازمند سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز کمک شهرداری شیراز شیراز شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی

هادی عیدی‌پور با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

او همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی ۲۳ واحد‌عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

او همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر