Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی مراسم رسانه‌ای شب نیمه شعبان درحرم مطهر رضوی را تشریح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رضوی کیا گفت: مراسم جشن نیمه شعبان هر ساله در حرم مطهر رضوی به صورت گسترده و با حضور زائران برگزار می‌شد، اما امسال که به علت شیوع ویروس کرونا حضور زائران در حرم مطهر رضوی امکان پذیر نیست، همه برنامه‌های این ایام به صورت رسانه‌ای انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی برای این ایام تدارک دیده شده است، عنوان کرد: از هفته گذشته تیم‌های محتوای رسانه‌ای آستان قدس کلیپ‌های سخنرانی و مصاحبه‌های مکتوب با محوریت مهدویت و همچنین کلیپ‌هایی از حرم مطهر رضوی تولید کرده که تاکنون در شبکه‌های اجتماعی، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما نشر داده شده است.

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی افزود: تا روز نیمه شعبان سه نماهنگ ویژه نیز با نوای آقایان صابر خراسانی، متقین‌زاده و اطاعتی تولید و در شبکه‌های اجتماعی و هماهنگی با صدا و سیما نشر داده ‌می‌شود.

وی از برگزاری پویش بین المللی «مرا دریاب» به هشت زبان فارسی، ترکی، اردو، اسپانیایی، فرانسه، انگلیسی، آذری و عربی با همکاری آستان قدس رضوی، مسجد مقدس جمکران، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و صدا و سیما خبر داد و با اشاره به اینکه این پویش از ابتدای همین هفته آغاز شده است، عنوان کرد: این پویش راس ساعت ۲۱ شب نیمه شعبان و در قالب نجوا و استغاثه مردم با امام زمان(عج) خواهد بود و از حرم مطهر رضوی و مسجد مقدس جمکران توسط شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

رضوی کیا درباره برنامه‌های رسانه‌ای شب میلاد صاحب الزمان(عج) عنوان کرد: برنامه اذانگاهی «نورالهدی» از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ از سیمای خراسان رضوی بر روی آنتن می‌رود، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضایی تهرانی، گروه همخوانی ولیعصر و مرتضی ارومی در این مراسم که از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود به سخنرانی، سرودخوانی و مدیحه سرایی می‌پردازند.

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: بخش دوم برنامه رسانه‌ای حرم در شب نیمه شعبان از شبکه قرآن و معارف سیما از ساعت ۲۰:۲۰ تا ۲۱:۳۰ پخش می‌شود که این برنامه با سخنرانی آیت الله سیداحمد علم الهدی و مدیحه سرایی آقایان ابراهیم قانع، سیدحجت بحرالعلوم و هادی الهی همراه خواهد بود.

رضوی کیا گفت: مراسم احیاء در شب نیمه شعبان نیز طبق سنوات گذشته در حرم مطهر برگزار خواهد شد و مخاطبان عزیز می‌توانند این برنامه را از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از طریق شبکه دوسیما با مدیحه سرایی سید رضا نریمانی دنبال کنند.

وی با بیان اینکه شبکه افق با دعای هفتم صحیفه سجادیه و زیارت آل یاسین از ساعت ۱۹:۴۵ تا ۲۰:۱۵ میزبان مخاطبان خود از حرم مطهر امام رضا(ع) خواهد بود، تصریح کرد: دعای فرج از جمله ادعیه‌هایی است که در این شب به صورت همزمان ساعت ۲۱ از شبکه‌های مختلف سیما بطور مستقیم از حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) پخش خواهد شد.

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ابراز کرد: همچنین خبرگزاری‌های فارس، تسنیم، باشگاه خبرنگاران جوان و آخرین خبر در شب نیمه شعبان بر روی سایت خود با حرم مطهر رضوی ارتباط زنده خواهند داشت و زیارت امین الله، صلوات خاصه، مولودی خوانی و ... در قالب این برنامه برای مخاطبان این رسانه‌ها پخش خواهد شد.

رضوی کیا گفت: شبکه المنار لبنان نیز بطور زنده و مستقیم از حرم مطهر رضوی دعای هفتم صحیفه سجادیه را رأس ساعت ۲۲ برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیمه شعبان حرم مطهر رضوی سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی شب نیمه شعبان حرم مطهر رضوی حرم مطهر حرم مطهر پخش خواهد خواهد شد رضوی کیا رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم