Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای سال ۲۰۱۰ هیات اجرایی فیفا مبنی بر اعطای امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ به ترتیب به روسیه و قطر، همواره مورد شک و شبهه بوده است.

این در حالی است که نخستین اتهام رسمی و مستقیم مرتبط با هر دو تورنمنت هفته جاری از سوی وزارت دادگستری آمریکا مطرح شد.

با این وجود، کمیته عالی تحویل و میراث قطر (SC) اتهامات مذکور را رد و اعلام کرد: با وجود سال‌ها ادعاهای غلط، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه قطر امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را از طریق روش‌های غیراخلاقی یا تخطی از مقررات سفت و سخت فیفا در خصوص پیشنهادهای میزبانی به دست آورده باشد، ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته عالی تحویل و میزاث قطر باور دارد که همواره به تمامی قوانین و مقررات فرآیند پیشنهاد میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ متعهد بوده و هرگونه ادعای خلاف آن بی اساس بوده و قویا تکذیب می‌کند.

فیفا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که از تمامی تحقیقات مرتبط با «اقدامات مجرمانه ادعا شده» حمایت خواهد کرد.

برچسب‌ها وزارت دادگستری آمریکا فیفا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت دادگستری آمریکا فیفا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وزارت دادگستری آمریکا فیفا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد

به گزارش جماران؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد؛ نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

 

دیگر خبرها

  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟