Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکروسافت با خرید یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های امنیتی در جهان در تلاش است تا ایمنی بیشتری برای کاربران را فراهم آورد.

 به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است مالکیت سایت corp.com را خریداری کرده و قصد دارد از آن برای ارتقا ایمنی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت corp.com یکی از مطرح‌ترین سایت‌های فروش دامنه‌های اینترنتی و تامین کننده ایمنی برای فعالیت‌های مجازی در فضای وب است.

شرکت مایکروسافت هزینه صرف شده برای خرید corp.com اعلام نکرده است ولی کارشناسان فناوری معتقدند مایکروسافت برای خرید این شرکت امنیتی میلیون‌ها دلار پرداخته است. شرکت corp.com در حدود 26 سال سابقه فعالیت در زمین فروش دامنه‌های اینترنتی دارد و تاکنون شرکت‌های بسیاری با آن همکاری کرده‌اند.

شرکت‌های بزرگ فناوری همچون مایکروسافت، فیسبوک، گوگل در سال‌های اخیر به شدت مورد تهدید هکرها قرار گرفته و در مواردی نیز کاربران غیرمجاز از نقص امنیتی موجود در قسمت‌های مختلف این شرکت‌ها استفاده کرده و به اطلاعات میلیون‌ها کاربر دست پیدا کرده‌اند.

شرکت corp برای پیشگیری از حمله‌های مخرب به سیستم‌های رایانه‌ای، ابتدا دامنه‌ای را به عنوان پیش فرض به مشتریانی که قصد خرید دامنه‌های اینترنتی را دارند می‌فروشد و در صورت تایید هویت حقوقی شرکت متقاضی دامنه اصلی را با شرایطی خاص در اختیار آن قرار می‌گیرد.

کارشناسان corp علاوه بر اقدامات اولیه برای اطمینان از هویت خریداران به صورت 24 ساعته بر درگاه‌های ورود به سامانه‌های بانکی و تجاری نظارت می‌کنند تا هیچ کاربری با رمز عبور و شناسه جعلی توان وارد شدن به سایت مورد نظر را نداشته باشد.

سخنگوی مایکروسافت گفت: سیستم‌های امنیتی جدید مایکروسافت ایمنی بیشتری را برای کاربران فراهم کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با خیال آسوده به جستجو در فضای وب بپردازند. مایکروسافت خدمات ویژه‌ای برای شرکت‌های نوپا که قصد خرید دامنه برای ایجاد سایت مورد نظر خود دارند را در نظر گرفته است.

انتهای پیام/4144/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: مایکروسافت سیستم های امنیتی نفوذ غیرمجاز شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد.

به گزارش مهر، پنجشنبه ۳۰ فروردین در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در بعد از ظهر جمعه، ۳۱ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران امروز ۲۹ فروردین صاف تا کمی ابری خواهد بود در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • ترس بازار از افزایش دامنه نوسان؟
  • افزایش ٤ برابری معاملات بورس و قراردادهای دو جانبه
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی