Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا در کاشان خادمین این موکب در خدمت مردم هستند، اظهار داشت: فعالیت های موکب در قالب مقابله با کرونا ویروس از روز ۱۳ اسفند ۹۸ با اهدای ۱۸۰ شاخه گل به پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان آغاز شد.

وی با اشاره به اقدامات موکب حضرت علی ابن باقر (ع) در زمینه تهیه بسته های غذایی و بهداشتی بیان داشت: یکی از مهمترین فعالیت های موکب حضرت علی ابن باقر (ع) کاشان طبخ روزانه غذا برای بیماران کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبخ روزانه بیش از ۵۰۰ پرس غذا در کاشان

مدیر موکب حضرت علی ابن باقر (ع) با اشاره به اینکه طبخ روزانه غذا از روزی ۶۰ پرس آغاز و هم اکنون روزانه بیش از ۵۰۰ پرس غذا طبخ می شود، خاطرنشان کرد: تا امروز بیش از ۹ هزار پرس غذای گرم برای بیماران کرونایی کاشان که در منزل قرنطینه هستند طبخ، بسته بندی و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل تهیه و توزیع غذاها زیر نظر مستقیم ناظر بهداشتی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان است، یادآور شد: تمام مسائل و نکات بهداشتی در هنگام طبخ، بسته بندی و توزیع غذا توسط خادمین موکب حضرت علی ابن باقر (ع) رعایت می شود.

تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک

کریمی همچنین از تهیه و توزیع سه هزار بسته بهداشتی در بین خانواده های نیازمند کاشان خبر داد و اظهار داشت: از دیگر اقدامات موکب حضرت علی ابن باقر (ع) تهیه بیش از ۱۰ هزار ماسک است که در جامعه هدف توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات فرهنگی و تبلیغی موکب علی ابن باقر (ع) کاشان برای مقابله با کرونا افزود: طراحی و انتشار پوسترهایی مربوط به تشویق مردم برای در خانه ماندن و همچنین انجام فعالیت های ورزشی در منزل از جمله این فعالیتهاست.

کد خبر 4895442

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد کریمی موکب ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری ماسک طبی نیمه شعبان روز طبیعت پرس غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد حسین زاده ساداتی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کتیبه مربوط به سال ۱۱۲۹ هجری قمری و از جنس مرمر است؛ از وسط شکسته شده و بر سطح آن و دورتادور صلوات کبیره نوشته شده که نشان‌دهنده شیعه دوازده امامی‌بودن متوفی است.

وی ادامه داد: متأسفانه اشخاصی سعی بر شکستن این کتیبه به قصد پیدا کردن گنج و اشیای گرانبها داشته‌اند که از این طریق موجب تخریب و غارت هویت تاریخی کشور می‌شود.

کد خبر 6081255

دیگر خبرها

  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • شب سعدی فردا در کاشان
  • شب سعدی در کاشان
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • «شب سعدی» در کاشان برگزار می‌شود
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران