Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@04:07:52 GMT

زحمات پلیس عبادت و امر به معروف است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۱۷۴

زحمات پلیس عبادت و امر به معروف است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علماء نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : پلیس در این ایام خدمات مختلف و گسترده‌ای را به مردم ارائه کرده که جای قدردانی دارد.

او گفت : همدلی و وحدت رویه مسئولان و همراهی مردم در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است که در راستای سلامت مردم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علماء با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات شایسته نیروی انتظامی در طرح مبارزه با شیوع بیماری کرونا از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: اقدامات پلیس در این مدت دو ماهه با روحیه بسیار بالا و ستودنی برای قطع این مهمان ناخواده شایان تقدیر است.

او با اشاره به کارکارد عبادت گونه انتظامی استان در این ایام، ادامه داد: بخش عظیمی از موفقیت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون حاصل همراهی، همکاری، تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی مدافعان سلامت و امنیت است.

نماینده، ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از همکاری آحاد جامعه در طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: پلیس در این ایام سخت و حساس در مبارزه با ویروس کرونا اقدامات موثری را در حوزه‌های گندزدایی، قرنطینه، کنترل ورودی و خروجی شهر‌ها و ... انجام داده است.

 علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به همکاری و مشارکت پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، از همکاری مردم با نیروی انتظامی طی اجرای این طرح قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش ۵۳ درصدی تردد جاده‌ای در نوروز امسال گفت: با تلاش پلیس راه و راهور در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۷۴ درصدی تصادفات و ۷۶ درصدی تصادفات فوتی بوده ایم.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت رفت و آمد تنها به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا انجام می‌شود، افزود: هدف فقط تامین سلامت و امنیت خانواده‌ها است.

جاویدان با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا، گفت: انتظامی استان با بسیج امکانات خود به ویژه یگان ویژه تاکنون تعدادی از محلات شهر کرمانشاه و چندین شهرستان استان را ضدعفونی نموده است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم ائمه اطهار ستاد بحران طرح فاصله گذاری اجتماعی انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت دختران شهرستان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • جشن عبادت دختران شهرستان همدان
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی