Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:01:03 GMT

سقوط 45 درصدی فروش نیسان ژاپن در چین

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۱۹۷

سقوط 45 درصدی فروش نیسان ژاپن در چین

شرکت خودروسازی نیسان ژاپن، امروز اعلام کرد که فروش خودروهای این شرکت، در چین طی ماه مارس 44.9 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی نیسان ژاپن، امروز اعلام کرد:که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان که از چین آغاز شد بازار فروش خودرو، به شدت افت کرده و فروش مدل‌های نیسان در چین، در ماه مارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 درصد سقوط کرده است.

بنا به اعلام این شرکت ژاپنی، طی ماه گذشته تنها 73 هزار و 297 دستگاه خودروی نیسان، در چین به فروش رفته است.

خودروسازی نیسان، که با شرکت خودروسازی دانگ فنگ چین، در تولید خودرو در چین همکاری می‌کند،‌ در بیانیه خود اعلام کرده نشانه‌ها حاکی از بهبود در بازار خودرو است.

شرکت تویوتا هم، شاهد کاهش 15.9 درصدی فروش خود در چین بوده است و شرکت هوندا، بدترین ضربه را از این رکود در بازار دیده است، چرا که فروش مدل‌های هوندا در چین 50.8 درصد در ماه مارس سقوط کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چین ژاپن خودرو سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی

تین نیوز

شرکت خودروسازی ویتنامی، وین فست با افزایش تحویل خودرو، درآمد بالاتری را در سه ماهه اول ثبت می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تولیدکننده خودروهای برقی ویتنامی وین فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد. درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

وین فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین فست بی ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می بیند.

محصولات با قیمت پایین تر که در سه ماهه های آینده اضافه می شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید