Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، نرخ عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی میوه  و تره بار تهران برای فاصله زمانی 17 فروردین تا 24 فرودین ماه سال جاری اعلام شد.

براین اساس نرخ سقف،کف و ممتاز 45 قلم انواع میوه و تره بار برای رعایت میدان مرکزی میوه و تره بار الزامی است و خرده فروشان سطح شهر می توانند محصولات خود را حداثر با 30 درصد سود به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال 4 تا 7 هزار تومان، پرتقال تو سرخ 5 تا 7.5 هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب 5 تا 7 هزار تومان، پرتقال رسمی شمال 4 تا 6 هزار تومان، خیار رسمی 3.5 تا 6 هزار تومان، خیار گلخانه 3.5 تا 5.5 هزار تومان، سیب زرد لبنانی 4 تا 9 هزار تومان، سیب قرمز لبنانی 4 تا 8 هزار تومان، گریپ فروت تو سرخ 3 تا 5 هزار تومان، گریپ فروت سفید 2 تا 4 هزار تومان، کیوی 6 تا 11 هزار تومان، لیمو شرین 15 تا 24 هزار تومان، موز 10 تا 16.5 تومان،  نارنج 2 تا 3.5 تومان و نارنگی تخم پاکستانی 6 تا 10 هزار تومان است.

بنابراین گزارش قیمت هر کیولوگرم بادنجان قلمی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران 3 تا 6 هزار تومان، بادنجان گلخانه ای 5 تا 9 هزار تومان، باقالا 3.5 تومان تا 9 هزار تومان، پیاز شیری 3.5 تا 8 هزار تومان، پیاز زرد 3.5 تا 7 هزار تومان، سبزی جور 2 تا 4 هزار تومان، سیب زمینی کهنه 2 تا 4 هزار تومان، سیب زمینی نو4.5 تا 7 هزار تومان، سیر خشک 20 تا 27 هزار تومان، فلفل تند ریز 5 تا 10 هزار تومان، فلفل دلمه ای سبز 6 تا 10 هزار تومان، کاهو رسمی 2 تا 3.5 هزار تومان، کاهو پیچ سالادی 1.5 تا 4 هزار تومان، کوجه فرنگی 2.5 تا 6 هزار تومان، لیمو ترش سنگی 18 تا 29 هزار تومان و هویج 1.5 تا 3 هزار تومان است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میوه میوه تره بار لیمو شیرین تا 4 هزار تومان تا 6 هزار تومان تا 7 هزار تومان تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است

سخنگوی دولت در نشست خبری: ارز تخصیصی به حوزه کالاهای اساسی ۲۸۵۰۰ تومان است لذا گران فروشی هایی که در بازار به بهانه های دیگر صورت گرفته است مصداق تخلف گران فروشی است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • درباره فواید خوردن صبحانه بیشتر بدانیم
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند
  • اهمیت صبحانه برای کودکان
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد