Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:21:03 GMT

تصویری جنجالی از تمرینات مخفی پرسپولیسی‌ها(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۲۸۷

برخی بازیکنان پرسپولیس در اقدامی غیرحرفه‌ای تمرینات اختصاصی خود را به صورت مشترک در روزهای قرنطینه در محل استادیوم شهیدکاظمی دنبال می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، ستاد مبارزه با کرونا انجام تمرینات را ممنوع اعلام کرده، برخی بازیکنان با حضور در محل تمرین تیم‌های خود از این قاعده عبور کرده‌اند تا با تصمیمی خطرناک مشکلاتی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص تمرین برخی بازیکنان پرسپولیس در این شرایط به وجود آمده بود که در چند مرحله نیز از سوی مسوولان این باشگاه تکذیب شد. اکنون اما انتشار تصویری از حضور این بازیکنان در محل تمرین به این شایعه رنگ واقعیت بخشیده است.


محمد انصاری، سعید حسین پور، امیر روستایی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی از جمله بازیکنانی هستند که طی روزهای اخیر با شکستن قرنطینه و حضور در محل تمرین، حاشیه ساز شده‌اند. این تصویری است که نشان می‌دهد انصاری در کنار نوراللهی و ترابی و البته بهمراه دو نفر دیگر از دوستان خود در استادیوم شهید کاظمی حضور یافته و تمرینات اختصاصی خود را بدون در نظر گرفتن شرایط خطرناک شیوع کرونا در کنار یکدیگر انجام می‌دهند.

 


طی روزهای اخیر علیرغم شروع تمرینات در برخی تیم‌های حرفه‌ای دنیا همچون بایرن مونیخ، آنها شرایط و تدابیر سخت‌گیرانه‌ای برای این منظور دنبال کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به رعایت فاصله فیزیکی بین بازیکنان و البته تمرینات جداگانه اشاره کرد اما اکنون این تصویر از بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد که آنها هیچ کدام از شرایط لازم برای قوانین قطع کردن زنجیره کرونا را رعایت نکرده‌اند.

 

مدیران و کادرفنی پرسپولیس در این خصوص مدعی هستند که این تمرینات اختصاصی بدون هماهنگی آنها صورت گرفته و هیچ برنامه تمرینی و اختصاصی برای شاگردان خود در محل تمرین اعلام نکرده اند و تنها مربی بدنساز کار تمرینات خانگی و برنامه آن را به بازیکنان ابلاغ کرده است.

ویروس کرونا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا پرسپولیس تهران محل تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!

سروش رفیعی با شروع تمرینات پرسپولیس، یک استوری جدید را منتشر کرد.

طرفداری | سروش رفیعی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که شانس این را داشته که در سه مقطع مختلف در پرسپولیس بازی کند و هر بار هم شماره هفت را بپوشد.

سروش حالا دو روز بعد از جشن تولد ۳۴ سالگی خود به تمرینات بازگشت تا در سال جدید نیز برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند. او همه جام‌های داخلی را با پرسپولیس کسب کرده و دو بار نیز تجربه گرفتن سه‌گانه را با این تیم داشته اما بدون شک اشتیاق او برای کسب افتخار با پرسپولیس سیری ناپذیر است.

او حالا در ۳۴ سالگی نیز آمادگی خوبی دارد و جزو بازیکنان مهم اوسمار ویه‌را محسوب می‌شود. سروش در اولین تمرین سرخ‌ها در سال ۱۴۰۳ با گذاشتن احترام نظامی کنار عبدالکریم حسن و فرشاد فرجی تصویر جالبی را خلق کرد.

استوری سروش رفیعی

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد