Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@02:49:27 GMT

حبس لاکچری با استخر و باشگاه بدنسازی!+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۳۳۷

حبس لاکچری با استخر و باشگاه بدنسازی!+ عکس

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه سان، 32 روز حضور رونالدینیو پشت میله‌‌های زندان در پاراگوئه به جرم استفاده از گذرنامه جعلی برای ورود به این کشور، روز گذشته (سه‌شنبه) به پایان رسید، اما او هنوز اجازه بازگشت به کشور را ندارد و همچنان در حبس خواهد بود البته از نوع خانگی. ظاهراً حصر خانگی او در محلی قرار است سپری شود که به او خیلی بد نخواهد گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سان، محل در نظر گرفته شده برای حبس خانگی رونالدینیوی 40 ساله که با قید وثیقه‌ای 650 هزار پوندی از زندان خارج شده، هتل مجلل پنج ستاره «پالماروگا» در شهر آسونسیون است که از تمامی امکانات رفاهی از جمله استخر، باشگاه بدنسازی، فضای سبز و .. برخوردار است و سوئیت اختصاص یافته به او هم خدمات و امکانات ویژه‌ای دارد. این سوئیت مجلل‌ترین بخش از هتل پالماروگاست که یک تلویزیون 55 اینچ، سرویس بهداشتی و حمام مجهز و آشپزخانه بزرگ دارد.

در حالی که رونالدینیو تا پایان تحقیقات درباره تخلفش در این سوئیت ریاستی به سر خواهد بود، برادرش روبرتو دآسیس که او نیز به جرم مشابه دستگیر شده است، در سوئیتی مجزا در کلاس اجرایی (دو کلاس پایین‌تر از سوئیت ریاستی) اقامت خواهد داشت.

ساختمان هتلی که رونالدینیو و برادرش در آن اقامت دارند، متعلق به قرن 19 است که منظره‌ای بی‌نظیر از سواحل آسونسیون را هم در اختیار ساکنان آن قرار می‌دهد. همچنین روی بام این هتل هم یک استخر شنای زیبا وجود دارد که در کنار آن خدمتکارانی برای پذیرایی از میهمانان با بهترین نوشیدنی‌ها مستقر هستند. البته مشخص نیست که به دلیل شیوع کرونا امکان استفاده از تمامی این امکانات برای میهمانان فراهم باشد یا خیر. در حال حاضر به دلیل همین موضوع هر شب اقامت در سوئیت‌های ریاستی این هتل به 87 پوند کاهش پیدا کرده، رقمی که در شرایط عادی بیش از سه برابر است.

در صورتی که جرم رونالدینیو اثبات شود او ممکن است به پنج سال زندان محکوم شود. او و برادرش در بازجویی‌های اولیه مدعی شده بودند که گذرنامه‌های جعلی را افرادی در داخل پاراگوئه به آنها داده‌اند که توسط همان افراد به این کشور دعوت شده بودند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد

حمید نوری، شهروند ایرانی، در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ پس از سفر به سوئد از سوی پلیس این کشور در فرودگاه بازداشت شد. این شهروند ایرانی بلافاصله پس از ورود به سوئد در فرودگاه بازداشت و نخستین بازجویی از وی در ساعت‌های نخست پس از بازداشت انجام شد.

دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.

روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) آغاز و در چند مرحله برگزار شد؛ آخرین دور از دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در آبان گذشته برگزار شد و در نهایت این روند در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به پایان رسید.

در پایان دادگاه تجدیدنظر، دادگاه با صدور قراری اعلام کرد که حکم نهایی درباره پرونده حمید نوری در روز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) صادر و در دسترس قرار گرفت.

اسفند گذشته دادگاه عالی سوئد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد کرده است؛ دادگاه عالی سوئد درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد و حکم حبس ابد وی را تایید کرد.

پس از قطعی شدن حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دیوان عالی این کشور، او به یک سوئیت امنیتی منتقل شده است.

در همین رابطه مجید نوری در گفتگو با خبرگزاری میزان ضمن اشاره به جزئیاتی جدید درباره آخرین وضعیت شهروند ایرانی بازداشت ‎شده در سوئد، گفت: پلیس سوئد حمید نوری را سوم فروردین بدون اطلاع دادن به خانواده و یا هر طرف دیگری از سلول انفرادی در کورنوبری به یک سوئیت و یا زندان امنیتی در منطقه هلبی منتقل کرد.

نوری با بیان اینکه ما امیدوار بودیم که با انتقال پدرم به این زندان و با توجه به نبود محدودیت‌های قبلی که به ما گفته بودند، امکانات نیز در اختیار وی قرار گیرد، اظهار کرد: اما به جز یک تماس حدود ۵ دقیقه‌ای هیچ تماسی از سوی پدرم با ما گرفته نشده است.

مجید نوری با اشاره به اینکه خانواده حمید نوری حدود ۱۰ روز است که از وی هیچ اطلاعی ندارند، گفت: این روند برای ما بسیار عجیب است، امیدواریم که سفارت ایران در سوئد پیگیر باشند و بتوانند پیامی از پدرم به ما بدهند.

منبع: میزان

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • نوستالوژی؛ کنترل توپ دیدنی رونالدینیو در تمرین میلان / فیلم
  • رونالدینیو در تبلیغات جدید پپسی؛ هر کجا توپی یافتید منتظر ژوگو بونیتو باشید! / فیلم
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • سلفی جالب و متفاوت رضا گوچی در باشگاه بدنسازی + عکس