Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@00:17:11 GMT

کشف جسد پدر و پسر 20 ساله پس از 16 ساعت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۳۵۵

صراط:

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: پس از ۱۶ ساعت تلاش بی‌وقفه تیم‌های امدادی، صبح دیروز جسد پدر و پسر غرق شده در رودخانه رود شیر از آب بیرون کشیده شد.

محمد هادی قانع در خصوص این حادثه، گفت: موضوع غرق شدن پدر و پسر ۲۰ ساله وی از توابع نورآباد ممسنی که به گفته مردم محلی برای شستن گوسفندان خود در رودخانه رفته و ناپدید شده بودند، به سازمان آتش نشانی شیراز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به تخصص نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در حوزه امداد و نجات و غواصی، از این مجموعه تقاضای کمک شد که دو تیم ۵ نفره غواصی و دو تیم ۴ نفره امداد و نجات کوهستان (به دلیل کوهستانی بودن منطقه) به رود خانه رود شیر در توابع نور آباد اعزام شدند.

قانع در شرح این عملیات گفت: تیم‌های امداد و نجات راس ساعت ۱۶ روز گذشته در منطقه مورد نظر قرار گرفته و عملیات جست و جو را آغاز کردند.

گفتنی است به علت گستردگی مسیر رودخانه اهالی در گرو‌های چند نفره با هدایت و فرماندهی آتش نشانان نسبت به جستجو اقدام کرده بودند که با مشاهده جسد پدر در سطح آب، جنازه را از آب خارج کرده و با حضور تیم غواصی درمحل حادثه، جسد جهت کاور کردن و تحویل به عوامل مربوطه در اختیار آتش نشانان گذاشته شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: به دلیل کوهستانی بودن منطقه مورد نظر تیم غواصی با تجهیزات مخصوص خود بعد از طی کردن مسیر‌های کوهستانی به صورت پیاده به محل مورد نظر از رودخانه رسیده و عملیات تجسس جوان ۲۰ ساله را با پشتکار آغاز کردند.

او عنوان کرد: عمق زیاد، سرد بودن آب رودخانه و تاریکی هوا در این منطقه عملیات جست و جو را دشوار کرده بود، اما غواصان سازمان آتش نشانی شیراز به تلاش خود ادامه داده و در نهایت صبح امروز جنازه پسر ۲۰ ساله از اعماق آب کشف و خارج شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده اظهار کرد: متاسفانه عدم توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های ایمنی، منجر به بروز حوادث غیر قابل جبران می‌شد. تا زمانی که نگاه پیشگیرانه نداشته باشیم برای کاهش حوادث موفق نخواهیم بود.

رکنا

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شیراز سازمان آتش نشانی سازمان آتش نشانی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: مرد ۶۸ ساله ای که به دلیل تصادف دچار ضربه سر شده بود و نیاز به مراقبت‌های اورژانسی و پیشرفته داشت، با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافت.
لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز