Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون 1400 تخت بیمارستانی در سراسر استان داریم که از این تعداد 118 تحت بیمارستانی آی.سی.یو فعال داریم و 18 تخت بیماری آی.سی.یو در حال تجهیز و راه اندازی داریم، گفت: هم اکنون 80درصد تخت های بیمارستانی در بخش آی. سی یو خالی است.

حسین کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  از افتتاح فاز اول آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه اعتبارات این آزمایشگاه از منابع اعتبارات ملی بوده است، گفت:  فردا فاز  اول آزمایشگاه ویروسشناسی کرونا با نمونه گیری  ۵۰ نمونه شروع به کار می‌شود.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جواب این ۵۰ آزمایش برای آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران ارسال می‌شود و امیدواریم در صورت تاییداین آزمایشگاه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کند.

 کلانتری در ادامه به تخته ای بیمارستانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 1400 تخت بیمارستانی  در سراسر استان  داریم که از این تعداد 118 تحت بیمارستانی آی.سی.یو فعال داریم  و 18 تخت بیماری آی.سی.یو در حال تجهیز و راه اندازی داریم.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزوده شدن تخت های بیمارستانی در بخش آی. سی . یو گفت: اعتبارات این تخت های بیمارستانی از ردیف اعتبارات ملی  و وزارت بهداشت بوده است.

 کلانتری ادامه داد: آنچه که تاکنون اعتبارات از سوی وزارت بهداشت امده است بر اساس نیاز شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در زمینه تختهای بیمارستانی نداریم، افزود: هم اکنون 80درصد تخت های بیمارستانی در بخش آی. سی یو خالی است.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران استاندار کهگیلویه و بویراحمد تخت های بیمارستانی بخش آی آی سی یو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اسکان بیش از ۹۷۰۰ نفرروز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز ششم فروردین خبر داد.

ایمان سبحان نژاد در جمع خبرنگاران با تبریک حلول سال نو گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ششم فروردین ماه یک هزار و ۲۵۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر هفت هزار و ۴۸۶نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی افزود: ۹ هزار و ۷۶۱ نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.

سبحان نژاد بیان کرد: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۷۹ مدرسه و801 اتاق پذیرش شده اند. 

سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 13 پایگاه با یک هزار اتاق برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در سه گره الف ،ب و ج پیش بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد
  • پایداری وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۱۷۴ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده باش ۷٠٠ تیم در کهگیلویه و بویراحمد/ ثبت بارش ۲٠٠ میلیمتری