Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:38:23 GMT

فعالیت‌های عمرانی در خراسان جنوبی نباید متوقف شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۳۸۷

فعالیت‌های عمرانی در خراسان جنوبی نباید متوقف شوند

معاون ‌عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ادامه روند اجرای پروژه‌های عمرانی باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد و پیمانکاران مکلفند ‌پروژه‌های عمرانی را بدون وقفه ادامه دهند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید کما‌ل‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید استان با محوریت طرح‌های عمرانی اظهار داشت: همه کارفرمایان و پیمانکاران باید با رعایت مسائل بهداشتی برای مقابله با کرونا، برای ادامه فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی خود برنامه‌ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با لازم الاجرا خواندن دستورالعمل‌های حوزه بهداشت و درمان و همچنین ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا گفت: در دستورالعمل‌ها و مصوبات ابلاغی، ممنوعیتی برای ادامه و انجام پروژه‌های عمرانی اعلام نشده بنابراین فعالیت‌های عمرانی نباید متوقف شوند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در تشریح نحوه ادامه فعالیت‌های پیمانکاران با وجود محدودیت تردد در مبادی ورودی شهرها گفت: کارفرمایان باید فهرست اسامی کارگران پروژه‌ها را به فرمانداران اعلام کنند تا با هماهنگی با نیروی انتظامی، شرایط برای تردد آنها تسهیل شود. 

اخبار کرونا در استان مازندران| توقف فعالیت‌های عمرانی استان تا 20 فروردین/ ساخت دستگاه نانو بخار برای مقابله با کرونابودجه فعالیت‌های عمرانی شهرداری قم باید شفاف باشدمعاون شهردار تهران: رکود فعالیت‌های عمرانی در تهران دروغ است

میرجعفریان ادامه داد: در زمینه تأمین مصالح مورد نیاز پروژه‌ها نیز هماهنگی لازم با صنوف مرتبط توسط کمیته اقتصادی ذیل ستاد مدیریت کرونای استان صورت می‌گیرد تا در این زمینه هم موانع برطرف شود.

وی متذکر شد: بر اساس مصوبه کمیته بهداشت محیط، نظارت بر روند اجرای کار در کارگاههای عمرانی به عهده دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است. 

به گفته وی بر اساس ضوابط بهداشتی، رعایت  فاصله لازم بین کارگران در فضاهای باز و اقدام به شیفت بندی، کاهش آمار کارگران هر نوبت کاری و رعایت فاصله لازم  در کارگاه‌های مسقف از جمله نکاتی است که باید در زمان اجرای پروژه‌ها رعایت شود.

انتهای پیام/252/ش

R41348/P/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فعالیت های عمرانی خراسان جنوبی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد

کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گرد خاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پبش بینی است.

زارعی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر وسیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد یود.

وی گفت: به لحاظ دمایی تا صبح جمعه روند دما کاهشی است.

کارشناس هواشناسی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با ۷ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با ۳۵ درجه سلسیوس گرمترین بوده است.

زارعی گفت: تغییرات دمایی در مرکز استان بین ۲۶ درجه سلسیوس و ۱۱ درجه سلسیوس بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است