Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سازمان بهداشت جهانی می گوید که هنوز زمان کاهش قرنطینه برای مقابله با ویروس کرونا فرا نرسیده است. تاریخ انتشار: 16:13 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۱۳۹ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ سازمان بهداشت جهانی در جدیدترین بیانیه خود در مورد «کرونا»، اعلام کرده هنوز زمان پایان دادن به قرنطینه در مقابله با کرونا فرا نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان بهداشت جهانی امروز چهارشنبه، ۲۰ فروردین، اعلام کرد: «زمان پایان دادن به اقدامات مربوط به قرنطینه در مقابله با کرونا فرانرسیده است.»
در ادامه این بیانیه آمده است: «۳۶ درصد از بیماران کرونایی بخش مراقبت های ویژه، زیر ۶۰ سال سن دارند.»   بیشتر بخوانید:  شمار مبتلایان به بیش از ۵۰۰ هزار نفر رسید
سازمان بهداشت جهانی همچنین تاکید کرده «شیوع کرونا در اروپا همچنان نگران کننده است و مبارزه با آن هنوز ادامه دارد.»
تاکنون ۱۳۴۶۹۷۴ نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده اند؛ ۷۴۷۰۲ نفر نیز تاکنون جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.   خبر امیدوارکننده این است ۲۷۸۶۹۸ از این بیماری بهبود یافته اند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیر عبداللهیان با مقام سازمان جهانی بهداشت

امیر عبداللهیان در دیدار با مقام سازمان جهانی بهداشت اعللام کرد: بسیاری از کودکان و زنان فلسطینی بر اثر بیماری و کمبود دارو جان خود را از دست می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با خانم حنان بلخی مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت برای منطقه شرق مدیترانه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بر ضرورت ایفای نقش سازمان‌های بین‌المللی بویژه سازمان بهداشت جهانی برای ارسال کمک های انسانی و دارو به غزه تاکید کرد.

وزیر خارجه کشورمان تصریح کرد که جنایات و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه محدود به بمباران نشده و بسیاری از فلسطینیان به خصوص کودکان و زنان  بر اثر گرسنگی، بیماری و کمبود دارو جان خود را از دست می دهند.

خانم حنان بلخی مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت برای منطقه شرق مدیترانه ضمن ابراز خرسندی از سفرش به ایران، به تلاش های سازمان بهداشت جهانی در همکاری با شرکای بین المللی برای ارسال کمک های انساندوستانه به نوار غزه اشاره و تاکید کرد بدلیل جنایات و خشونت رژیم صهیونیستی، این تلاش ها تاکنون مثمر ثمر نبوده است. 

وی ابراز امیدواری کرد که با توقف خشونت ها و جنایات رژیم در غزه، فرصت برای ارائه کمک های انسانی و بهداشتی و درمانی و دسترسی به واکسن، دارو و غذا برای مردم فلسطین فراهم شود.

خانم بلخی در این دیدار برنامه های سازمان بهداشت جهانی در زمینه توسعه بهداشت و سلامت، مقابله با بیماریهای واگیر دار، افزایش آگاهی همگانی و آموزش در جهان بویژه در منطقه آسیای غربی و شرق مدیترانه را تشریح کرد و ضمن تحسین پیشرفت و کارآمدی نظام سلامت و ظرفیت ها و تجارب خوب جمهوری اسلامی ایران در عرصه بهداشتی و درمانی به خصوص در دوره مقابله و کنترل همه گیری کرونا، خواهان استفاده از تجربیات و دستآورهای کشورمان در ارتقاء سلامت در سطح منطقه گردید.

رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری شانگهایگفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامیامیرعبداللهیان: ماجراجویی اسرائیل پاسخ فوری در پی خواهد داشتگزارش امیرعبداللهیان از رایزنی با برخی از وزرای خارجه کشورهاامیرعبداللهیان: ریشه اصلی ناامنی رژیم اشغالگر صهیونیستی است

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ایران مرجع بهداشت منطقه است
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • دیدار امیر عبداللهیان با مقام سازمان جهانی بهداشت
  • تاکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • (عکس) حجاب مدیرکل منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در دیدار امیرعبداللهیان
  • تلاش سازمان جهانی بهداشت برای انتقال مجروحان غزه به سایر کشورها
  • الزام اقدام عملی سازمان جهانی بهداشت برای غزه