Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:47:23 GMT

مالدینی کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۵۳۶

مالدینی کرونا را شکست داد

اسطوره باشگاه میلان هم موفق شد بیماری کرونا را پشت سر بگذارد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «فوتبال ایتالیا» خبر داد، گزارش‌های تأییدنشده‌ای وجود دارد که حاکی از آن است که پائولو مالدینی موفق شده بر ویروس کرونا (کووید 19) غلبه کند. مدیرفنی باشگاه میلان در اوایل فروردین ماه جاری به همراه پسرش، دانیل به این ویروس مبتلا شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیل که جا پای پدر گذاشته و به تازگی هم با تیم اصلی میلان تمریناتش را آغاز کرده است، هفته گذشته بود که اعلام شد با پشت سر گذاشتن دوره قرنطینه، دیگر علائم ویروس کرونا را ندارد و حالش بهبود یافته است.

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» و پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا اعلام کردند که پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان هم دوره قرنطینه و فرایند ریکاوری خود را پشت سر گذاشته و آماده بازگشت به باشگاه میلان برای از سرگیری فعالیت‌هایش است.

اولین پیام مالدینی پس از ابتلا به کرونا

آینده پائولو مالدینی در میلان اما در پی اخراج بوبان در هاله‌ای از ابهام است و گفته می‌شود اختلافاتی بین او و مدیران ارشد باشگاه وجود دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا میلان ویروس کرونا میلان باشگاه میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۴۰ هزار نفر در رشته علوم آزمایشگاهی فعال هستند. این رشته در ایام کرونا در صف اول مواجهه با ویروس کرونا بود و در سایر مواقع نیز از جمله رشته‌هایی است که در ارتباط مستقیم با عوامل عفونی و ویروسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آقای یار محمدی از جمله افرادی که ۳۲ سال در این رشته کار کرده و همکارانی داشته که در حین کار به علت آلودگی با نمونه ویروسی به هپاتیت مبتلا شده است. آقای یار محمدی در این باره گفت: متاسفانه برخی همکاران ما در این رشته بعلت مواجهه با نمونه‌های ویروسی به ایدز و هپاتیت آلوده شدند و برخی جانشان را از دست دادند. البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز مصوبه هیات وزیران در سال ۹۵ در خصوص اعمال سختی کار برای رشته آزمایشگاه اجرایی نشده است. محسنی بند پی گفت: باید این مصوبه در بخش خصوصی همچون بخش دولتی شامل حال شاغلین رشته آزمایشگاه شود و رفتار دوگانه‌ای نباید در این دو بخش وجود داشته باشد. از دیگر مشکلات این رشته محدودیت‌هایی است که برای اداامه تحصیل فارغ التحصیلان آن وجود دارد. موضوعی که سال هاست وزارت بهداشت در حال پیگیری آن است حسین درگاهی در این باره گفت: کمیته‌های تخصصی در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت نیاز سنجی برای این رشته اجرا میشود. خبر خوب اینکه روز گذشته شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد ۳۰ فروردین در تقویم کشور به نام روز آزمایشگاه ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه