Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اصفهان از برگزاری دومین دوره جایزه ادبی و فرهنگی جمال‌زاده با محوریت خاطرات دوران کرونا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سید علی صالح درخشان امروز 20 فرودین ماه با اعلام این مطلب افزود: «دومین دوره ادبی فرهنگی جمال‌زاده، توسط شهرداری اصفهان و با مشارکت نهادهای فرهنگی استان همچون، اداره کل استان و در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی در شهرهایی همانند اصفهان که همواره میزبان گردشگران خارجی است برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او درزمینهٔ ویژگی‌های این دوره از جایزه ادبی و فرهنگی جمال‌زاده گفت: «این دوره شامل دو بخش داستان کوتاه و ناداستان اصفهان است به‌گونه‌ای که در ویژگی اول، آثار باید مرتبط با ویژگی‌های تاریخی، جغرافیایی، اماکن گردشگری و نمادهای شهری باشند.»
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اصفهان در خصوص دومین ویژگی دوره ادبی و فرهنگی جمال‌زاده تصریح کرد: «امسال در بخش ناداستان اصفهان، نویسندگان می‌توانند تجربه‌های های واقعی خود از سفر به اصفهان و یا زندگی در اصفهان را در قالب داستان به دبیرخانه این جشنواره ارائه کنند.»
علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از چگونگی شرکت در این جشنواره فرهنگی و ادبی می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.jamalzadehaward.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جایزه ادبی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای ثبت جهانی روستای گردشگری «بیشه»، جشنواره «رود و ریل» در این روستای گردشگری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در راستای مقدمات و شاخص‌های ثبت جهانی روستای گردشگری «بیشه» با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عنوان کرد: وجود چشمه‌سارهای پرآب، رودخانه‌های خروشان، آبشار زیبای بیشه و آداب و سنت‌های روستایی و عشایری در کنار راه‌آهن سراسری شمال به جنوب موجب شده تا مسیری زیبا و دیدنی در منطقه گردشگری بیشه ایجاد شود.

حسن‌پور، افزود: اجرای مراسم آئینی دعای باران، موسیقی محلی، شعرخوانی لری، تجلیل از راهبان نمونه و مراسم آئینی رقص لری از جمله برنامه‌های جشنواره فرهنگی رود و ریل است.

بنابراین گزارش، روستای گردشگری «بیشه» در منطقه‌ای به همین نام در کنار راه‌آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه‌آهن «بیشه» و در هم‌جواری آبشار زیبای «بیشه» در ۶۰ کیلومتری خرم‌آباد قرار گرفته است.

کد خبر 6079653

دیگر خبرها

  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
  • گنبد سرخ مراغه کجاست؟
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • ارتقای مهارت بیش از ۶ هزار صنعتگر صنایع دستی
  • رونق توریسم و مبادلات فرهنگی با رویداد‌های ادبی / نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟