Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی اعلام کرد آمریکا رکورد تازه‌ای را در ثبت بالاترین آمار قربانیان بر اثر کرونا ظرف تنها یک روز بر جای گذاشت.

طبق اعلام دیلی میل، آمریکا، با ثبت ۱۸۹۰ کشته تنها ظرف یک روز گذشته، رکورد تازه‌ای را در آمار قربانیان بر اثر کرونا به ثبت رساند که با این حساب، آمار قربانیان تا سه شنبه شب (به وقت آمریکا) به ۱۲ هزار و ۹۰۸ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکینز، رکورد پیشین بیشترین مورد مرگ بر اثر ویروس جدید کرونا موسوم به کووید-۱۹ ظرف یک روز در تاریخ ۴ آوریل (۴ روز پیش) بود که ۱۳۴۴ مورد به ثبت رسید.

بر اساس این گزارش، نرخ مرگ و میر بر اثر کرونا در آمریکا ۳.۲ درصد گزارش شده است. این در حالی است که بیش از ۲۲ هزار نفر نیز از این بیماری بهبود یافته اند.

آمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا نیز بالغ بر ۳۹۸ هزار و ۸۱۳ نفر تا سه شب شب به وقت آمریکا گزارش شده است.

بر پایه این آمار، آمریکا در حالی هفته نخست ماه آوریل (یک هفته گذشته) را سپری کرد که بیش از ۸ هزار کشته بر اثر کرونا را به ثبت رساند. این در حالی است که تا پایان ماه مارس، آمار قربانیان به ۴ هزار نفر می‌رسید.

به نوشته دیلی میل، این آمار وحشتناک در حالی منتشر می‌شود که مقامات بهداشتی آمریکا هشدار داده اند که این هفته، یکی از سخت‌ترین زمان‌ها برای آمریکایی‌ها خواهد بود؛ چرا که آمار مرگ و میر‌ها انتظار می‌رود همچنان صعودی باشد.

بر پایه آمار، نیویورک با ۷۳۱ مورد جدید مرگ بر اثر کرونا تنها در روز سه شنبه، همچنان بالاترین عدد قربانیان را در میان ایالت‌های آمریکا به خود اختصاص داده است.

در گزارش دیلی میل آمده اطلاعات نشان می‌دهد اوج این بیماری در آمریکا انتظار می‌رود در ۱۶ اوریل (پنجشنبه هفته آینده) به وقوع بپیوندد؛ چرا که طبق پیش بینی دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن، پیش بینی می‌شود ۳ هزار نفر تنها ظرف ۲۴ ساعت جان خود را در آمریکا از دست بدهند.

تا کنون بیش از یک میلیون و ۴۴۴ هزار نفر طبق آمار‌های رسمی به ویروس جدید کرونا در جهان مبتلا شده اند. همچنین بیش از ۸۳ هزار نفر در جهان طبق برآورد‌های رسمی بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شیوع کرونا روزنامه دیلی میل قربانیان کرونا آمار قربانیان بر اثر کرونا دیلی میل هزار نفر یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان امروز با ترکیبی کاملا متفاوت از گذشته برابر مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قرار می‌گیرند.  
عنایتی در تصمیمی شجاعانه، فرصت بازی به بازیکنان جوان خود داد تا آنها را در یک آوردگاه مهم، محک بزند. 

نگاهی به آمار سنی بازیکنان پیکان نشان می‌دهد عنایتی چگونه جوانگرایی را معنا کرد:

محمدرضا دیناروند ۲۱ سال (رده سنی امید)   
مبین دهقان ۱۸ سال (رده سنی جوانان) 
نیما احمدی ۱۹ سال (رده سنی جوانان)   
ایمان اکبری ۲۴ سال (بزرگسال) 
علی‌اصغر صادقی ۲۳ سال (رده سنی امید) 
ابوالفضل زمانی ۱۸ سال (رده سنی نوجوانان) 
علی‌اکبر رنجبر ۱۹ سال (رده سنی جوانان) 
امیرحسین غلامی ۲۶ سال (بزرگسال)  
آرش هاشمی ۱۹ سال (رده سنی امید) 
مجتبی حقدوست۲۷ سال (بزرگسال)
امیر شهیم ۲۱ سال (رده سنی امید)

با این آمار، پیکان در شرایطی به دیدار مس در رفسنجان می‌رود که میانگین سنی شاگردان رضا عنایتی کمتر از ۲۲ سال خواهد بود. این آمار می‌تواند رکورد جدیدی برای فوتبال حرفه‌ای ایران در سطح مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشد.تصمیمی که عنایتی برای دیدار خارج از خانه گرفته و قصد دارد با استفاده از نیروی جوانی و فرصت دادن به بازیکنان مستعد و آینده‌دار، شانس خود برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را امتحان کند.

دیگر خبرها

  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد