Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@05:44:37 GMT

مسؤولان بعثه رهبری از خدمات جهادگران سلامت تجلیل می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۶۰۳

مسؤولان بعثه رهبری از خدمات جهادگران سلامت تجلیل می‌کنند

جمعی از مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری همزمان با نیمه شعبان با حضور در برخی از بیمارستان‌های تهران، قم و مشهد از تلاش کادر درمان برای مبارزه با کرونا تجلیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) جمعی از مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری با حضور در بیمارستان‌های تهران، قم و مشهد از خدمات جهادگران سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، حجت‌الاسلام مظلومی، معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری به همراه جمعی از مدیران، به نمایندگی از حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با حضور در بیمارستان طالقانی تهران از خدمات شایسته کادر درمان برای مبارزه با کرونا و درمان بیماران تجلیل می‌کند.

در این برنامه که فردا ۲۱ فروردین‌ماه از ساعت ۱۰ صبح در بیمارستان طالقانی برگزار می‌شود، مسؤولان بعثه رهبری با اهدای هدایای معنوی از کادر درمانی این بیمارستان تقدیر خواهند کرد. 

همچنین حجت‌الاسلام احمدی، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین فردا همزمان با نیمه شعبان با حضور در بیمارستان کامکار و فرقانی قم از تلاش‌های بی‌دریغ کادر درمان برای مبارزه با کرونا با اعطای هدایای معنوی تجلیل می‌کند.

در مشهد مقدس نیز مراسم تقدیر از پزشکان و پرستاران در بیمارستان قائم این شهر، ساعت ۱۱ صبح روز نیمه شعبان با حضور مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت رهبری درمان بیمارستان کرونا خط مقدم مبارزه با کرونا جهادگران سلامت بعثه رهبری مظلومی حجت الاسلام احمدی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری مبارزه با کرونا کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته