Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@03:11:25 GMT

زیردریایی غدیر قابل کشف و رهگیری نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۷۸۲

زیردریایی غدیر قابل کشف و رهگیری نیست

فرمانده کارخانجات نیروی دریایی ارتش گفت: نقطه قوت کلاس غدیر ابعاد کوچک آن است که قابل کشف و رهگیری نیست.

به گزارش گروه سیاسی برنا، امیر دریادار دوم عباس فاضل‌نیا با اشاره به الحاق زیردریایی اورهال شده کلاس غدیر به ناو پتیپ زیر سطحی نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: در سطح جهان ما سه کلاس زیردریایی سبک، نیمه سنگین و سنگین وجود دارد که زیردریایی غدیر در کلاس سبک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود : از چند سال گذشته در حال تولید زیردریایی کلاس غدیر هستیم و در کنار معدود کشورهایی قرار گرفتیم که می‌توانند در حوزه ساخت تمام کلاس‌های زیردریایی صاحب تکنولوژی باشند.

فرمانده کارخانجات نیروی دریایی ارتش،  ساخت زیردریایی از پیشرفته ترین دانش‌های دنیا و حرکت در لبه فناوری عنوان کرد و گفت: اگر کشوری بتواند زیردریایی بسازد، یعنی به تمامی فناوری‌های پیچیده دست پیداکرده است.

دریادوم فاضل نیاز تصریح کرد : ما طبق تدابیر فرمانده معظم کل قوا در راستای ارتقای توان رزم، اقدامات خوبی به خصوص در حوزه زیرسطحی مدنظر قرار دادیم.

 فرمانده کارخانجات نیروی دریایی ارتش با اشاره به ساخت زیر درایی فاح در دو سال گذشته اظهارداشت: امروز هم شاهد الحاق زیردریایی کلاس غدیر هستیم که سامانه‌های آن به طور بومی در کارخانجات نیروی دریایی ارتش و وزارت دفاع ساخته شده است.

وی ادامه داد: نقطه قوت کلاس غدیر ابعاد کوچک آن است که قابل کشف و رهگیری نیست. در مقابل می‌تواند با حمل اژدرهای هوشمند تهدید زیادی را متوجه دشمن کند. از دیگر توانایی‌های آن می توان به توانایی بالا در انهدام دشمن اشاره کرد.
زیر درایی کلاس غدیر امروز چهارشنبه در بندرعباس به ناوگان زیرسطحی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زیردریایی کارخانجات نیروی دریایی ارتش کلاس غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه می‌روند.
امیردریادار دوم جلیل مقم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز می‌کنند، پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت می‌کنند.
وی گفت: نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان‌ها شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور می‌دهند.

بیشتربخوانید: برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان
امیردریادار دوم مقدم افزود: در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش می‌گذارند.

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس