Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های جدید، طرح‌های ابلاغی عمرانی فعال خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه اگر توقفی در اجرای طرح‌های عمرانی ایجاد شود خسارت زیادی متحمل خواهیم شد، گفت: با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های جدید طرح‌های ابلاغی فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: وارد مرحله دوم مقابله با ویروس کرونا شده ایم و این مرحله بسیار سخت‌تر از مرحله قبل است و مردم باید به شکل ویژه نکات بهداشتی را رعایت کنند.

او با بیان اینکه چند مصوبه در حوزه راه و شهرسازی در ستاد ملی کرونا مصوب شده است، افزود: در بخش حمل و نقل و زمانی که مسافران قصد سوار شدن به وسایل حمل و نقل همچون قطار، اتوبوس و هواپیما را دارند، حتما باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و با ظرفیت کمتری حرکت کنند تا از نقل و انتقال این ویروس جلوگیری شود.

اسلامی تاکید کرد: همچنین قبل از سوارشدن مسافران غربالگری نیز صورت می‌گیرد.

وی در مورد طرح‌های عمرانی نیز گفت: در این زمینه باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و در محیط‌های کار در طرح‌های عمرانی افراد نزدیک هم نیستند و در این زمینه چندان مشکلی نداریم، اما مساله ضدعفونی تجهیزات بسیار اهمیت دارد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همچنین رعایت بهداشت فردی در کارگاه‌ها کنترل می‌شود. نکته بعدی خوابگاه‌ها و محل غذاخوری است که در شرایطی متفاوت براساس دستورالعمل‌های ابلاغی خواهد بود تا آسیبی در این زمینه وارد نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی کروناویروس طرح های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای استان کرمانشاه از فردا روند کاهشی دارد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارندگی‌ها تا عصر امروز دوشنبه ششم فروردین ادامه داشته است و از اواخر امروز تا ظهر فردا غبارآلود شدن هوا دور از انتظار نبوده و دما نیز به شکل محسوسی کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند _دوشنبه ششم فروردین _ در خصوص چشم‌انداز وضعیت جوی استان طی چند روز آینده به خبرنگاران اظهار کرد: در پایان فعالیت سامانه بارشی، همچنان تا عصر امروز دوشنبه ششم فروردین‎، شاهد بارش‌های پراکنده‌ای از باران همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق، به‌ویژه در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان خواهیم بود.

وی افزود: احتمال اینکه وزش باد، طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا، هوا را به‌خصوص در مناطق مرزی غبارآلود کند؛ چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان این‌که با خروج سامانه و صاف شدن آسمان، امشب دمای هوا در غالب نقاط، به شکلی محسوس کاهش می‌یابد، تصریح کرد: کاهش دما شرایط را برای تشکیل مه، به ویژه در اوایل وقت فردا سه شنبه هفتم فروردین و در مناطق مرطوب و حواشی رودخانه‌ها، فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: در روز سه‌شنبه، بارشی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود؛ اما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هشتم و نهم فروردین‎، عبور موجی کم‌رطوبت، علاوه بر افزایش ابر، ممکن است در بعضی ساعات رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران، به ویژه برای مناطق شمالی و شرقی استان در پی داشته باشد.

زورآوند خاطر نشان کرد: در روزهای جمعه و شنبه دهم و یازدهم فروردین‌ماه، جوی نسبتاً آرام و بدون بارش در منطقه حاکم می‌گردد. همچنین، از ظهر سه‌شنبه تا شنبه یازدهم فروردین‎ هفته آینده، متوسط دمای هوا در غالب نقاط، به آرامی افزایش می‌یابد.

کد خبر 739163

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • سرعت باد در منطقه سیستان افزایش می‌یابد
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد
  • دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • ۴ هزار مسافر در گلستان متعهد به بهبود رفتارهای ترافیکی شدند
  • دمای استان کرمانشاه از فردا روند کاهشی دارد