Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@16:24:41 GMT

وقوع ۳۸ مورد رانش و ریزش در راه‌های گیلان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۷۹۴

وقوع ۳۸ مورد رانش و ریزش در راه‌های گیلان

تین نیوز

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از وقوع ۳۸ مورد ریزش ، رانش و انسدادهای موقت محورهای اصلی ، فرعی و روستایی ، کوهستانی استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سبحان‌اله علیپور عصر چهارشنبه اظهار داشت: با وقوع این ریزش ها بلافاصله اکیپ های راهداری ریزش ها  را  در قالب هشت هزار متر مکعب  جمع آوری و پاکسازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: طی بارش های اخیر علاوه بر آبگرفتگی تعدادی از محورها ، این ریزش و رانش ها در محورهای اصلی، فرعی ، روستایی و کوهستانی شهرستان های رودبار ، رودسر رضوانشهر، املش، آستارا ، لنگرود ، فومن شفت و ماسال به وقوع پیوست .

وی بیان کرد: در حال حاضر به غیر از محور پونل- خلخال که به منظور ایمنی ترددکنندگان از پاییز  بسته شده  مابقی محورها باز هستند. 

علیپور در ادامه با اشاره به  بارش برف در محورهای کوهستانی استان یادآور شد:  از  روز گذشته شاهد بارش برف در محورهای کوهستانی شهرستان های ماسال، تالش، رضوانشهر ، رودسر، سیاهکل ، و رودبار بودیم  که ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال به ۴۰ سانتیمتر رسید.

وی گفت: راهداران استان به منظور باز نگه داشتن راهها با تلاش بی وقفه  بیش از یکصد کیلومتر از محورهای برفگیر و کوهستانی استان را در محورهای پونل- خلخال، اسالم- خلخال ، ماسال ، گیلوان ماسال ،  سیاهکل و دیلمان و  ارتفاعات رودسر طی دو مرحله برفروبی کردند.

علیپور خاطر نشان کرد: ۵۳ اکیپ راهداری با ۵۱۷ نیروی راهدار و ۳۲۱ دستگاه وسیله نقلیه اعم از سبک ، نیمه سنگین و سنگین در محورهای استان مستقر و  آماده اجرای عملیات راهداری می باشند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری ، وقوع هرگونه ریزش و رانش در محورهای ارتباطی استان را به شماره مرکز بیسیم اداره کل ۳۳۳۱۱۱۱۱و یا سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند تا راهداران به موقع برای انجام عملیات راهداری اعزام شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ریزش کوه رانش زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این طرح گفت: برای تکمیل طرح اعتبارات قطره چکانی پاسخ نمی‌دهد و نیازمند تخصیص اعتبار ملی بیشتر بویژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی است.   فلاحی در جمع مشاوران و پیمانکاران طرح رانش محور ماربره به صالح آباد افزود: گرانیگاه ما در استان اربعین است و مرز بین المللی مهران در ایام اربعین پر حجم‌ترین تردد‌ها در مقایسه با سایر مرزهارا دارد و باید بییشتر دیده شود.   پیمانکار طرح رانش محور ماربره به صالح آباد عنوان کرد: برای اجرای این مسیر ۲۱۵ کیلومتری تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به اعتبارات بیشتری نیاز است.   مسیر ایلام به مهران یکی از پر ترافیک‌ترین مسیر ارتباطی با حجم تردد حدود ۳ میلیون نفر در اربعین است.

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد