Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@20:43:39 GMT

توزیع 50 تن الکل 70 درجه در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۸۵۳

توزیع 50 تن الکل 70 درجه در استان زنجان

مدیر عامل شرکت تعاونی داروسازان 5 شهریور تعداد داروخانه‌هایی را که این شرکت اقدام به تامین اقلام حفاظتی مورد نیاز برای آن‌ها کرده است را 120 واحد اعلام کرد و گفت: طی این مدت شرکت اقدام به تامین 67 تن الکل 70 درجه کرده که 50 تن آن توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدباقر آیت‌اللهی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح اقدامات این شرکت در مدت زمان شیوع کرونا اظهار کرد: توزیع اقلام حفاظتی در این بازه زمانی برای این شرکت تکلیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت تعاونی داروسازان 5 پنج شهریور با تاکید بر تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت برای تامین اقلام مورد نیاز مردم استان در این ایام تصریح کرد: تلاش این شرکت در تامین اقلام بهداشتی و حفاظتی علاوه بر مردم شهرها، مردم روستاها هم را شامل می‌شود.

وی تعداد داروخانه‌هایی را که شرکت تعاونی داروسازان 5 شهریور اقدام به تامین اقلام حفاظتی مورد نیاز برای آن‌ها کرده است را 120 واحد اعلام کرد و افزود: طی این مدت شرکت اقدام به تامین 67 تن الکل 70 درجه کرده که 50 تن آن توزیع شده است.

آیت‌اللهی تعداد ماسک‌های توزیع شده را یک میلیون و 957 عدد اعلام و تاکید کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا 227 عدد ژل ضدعفونی کننده در حجم و وزن متفاوت با پایه الکلی هم توزیع شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی داروسازان 5 شهریور از توزیع 763 کارتن بسته‌های بسته‌ای 100 عددی دستکش نایلونی طی مدت زمان شیوع کرونا خبر داد و گفت: بیشتر از 2 میلیون جفت دستکس لاتکس هم طی این مدت البته با حکم دادستانی توزیع شده است. 

وی با تاکید بر اینکه در تامین ماسک و دستکش مورد نیاز هنوز هم مشکلاتی وجود دارد، افزود: مشکلات ماسک جهانی است و همه کشورها در تامین آن مشکل دارند.

آیت‌اللهی با بیان اینکه توزیع اقلام حفاظتی در زنجان در سه مسیر انجام می‌شود، ادامه داد: تلاش می‌شود نیازمندی‌های مردم به اقلام حفاظتی تامین شود، از طرفی برخی از داروخانه‌ها به ویژه‌های دولتی هیچ سفارشی برای اقلام بهداشتی مورد نیاز در این ایام نمی‌دهند.

شایان ذکر است، مدیر عامل شرکت تعاونی داروسازان 5 شهریور در ابتدای جلسه اقدام به تشریح سابقه فعالیت این شرکت طی مدت زمان تاسیس کرد و در پایان خبرنگاران حاضر از انبار دارویی این شرکت بازدید کردند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان نشست خبری شرکت تعاونی کرونا مدیرعامل شرکت داروسازان آیت اللهی اقلام حفاظتی داروخانه ها مدیر عامل شرکت تعاونی توزیع شده اقلام حفاظتی تامین اقلام مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، الهام نجفی  افزود:‌ در این شرایط جوی انتظار رگبار محلی، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط استان وجود دارد که این وضعیت فردا /دوشنبه/ نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه میزان بارش ها در استان قابل توجه نخواهد بود، یادآور شد: هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان به سبب ماهیت رگباری این بارش ها و وقوع رعد و برق صادر شده است.

نجفی اظهار داشت: بر همین اساس احتمال آبگرفتگی برخی معابر، جاری شدن روان آب ها و سیلابی شدن برخی مسیل ها وجود دارد که هم استانی ها باید از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده دما با شیب ملایمی کاهش خواهد یافت، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه خنکتر شده است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۶ و ۲۵ درجه، ابهر ۹ و ۲۴، خرمدره ۹ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار هفت و ۲۱ درجه، سلطانیه چهار و ۲۲ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۲۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه سوم اردیبهشت
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود