Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@21:18:38 GMT

توليد 130 هزار شيلد محافظ بدست شرکت دانش بنيان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۸۸۰

توليد 130 هزار شيلد محافظ بدست شرکت دانش بنيان

خبرگزاری آریا- یک شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران موفق به تولید بیش از 130 هزار عدد شیلد محافظ برای کادر درمانی و مدافعان سلامت کشور در مدت یک ماه گذشته شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، تولید این محصول با حمایت و سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری دانش بنیان هیرمند و صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر دانشگاه صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این محصول که نمونه داخلی آن نخستین بار توسط «شرکت رایبد علم و صنعت» تولید شده است، در اختیار کادر درمانی بیمارستان‌های شهر تهران و کلانشهر‌های دیگر قرار گرفته است و بر طبق اطلاعات به دست آمده، شرکت رایبد، برنامه توسعه تولید این محصول به میزان 250 هزار عدد را تا اواخر اردیبهشت سال 99 در دستور کار خود دارد.
شرکت سرمایه گذاری دانش بنیان هیرمند و صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر دانشگاه علم و صنعت ایران در سال جهش تولید آمادگی خود را در حمایت از تمام دانشگاهیان علم و صنعت ایران که قابلیت تولید محصولات مورد نیاز جامعه را دارند اعلام کرده است.
این شرکت دانش بنیان یکی از شرکت‌های فعال مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران است که اولین و تنها تولید کننده سرنگ اینفلیتور در کشور نیز است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید محافظ دانش بنیان دانشگاه علم و صنعت علم و صنعت ایران دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶۷۴ شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد

فرشاد فتوت در نشست ملی مدیران مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی با بیان اینکه ۳۰۴ هزار استخدام مستقیم در شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱، ۵۱۷ میلیارد تومان فروش داشتیم.

وی سرمایه صندوق شکوفایی و نوآوری را ۳ هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان عنوان کرد که در برنامه هفتم با حمایت دولت مقرر شده سرمایه به ۱۰۰ همت برسد.

معاون ارتباطات صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به پدیده مهاجرت گفت: تجربه نشان داده با آگاهی از اتفاقات خوب و آینده کشور، افراد از این مهاجرت پشیمان می‌شوند چرا که می‌دانند امکان رشد آنها در کشور وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • ۹۶۷۴ شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج از کشور
  • جهش در اجرای طرح‌های پژوهشی با قانون جهش تولید دانش‌بنیان / ۱۱ هزار طرح پژوهشی دانشگاه و صنعت در حال اجرا + فیلم