Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@10:55:52 GMT

برگزاری جشن‌های غیرحضوری در مشهد به مناسبت نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۹۰۷

برگزاری جشن‌های غیرحضوری در مشهد به مناسبت نیمه شعبان

امین غفاری گفت: معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع) با همکاری پایگاه‌های بسیج سراسر مشهد به مناسبت اعیاد نیمه شعبان، اقدام به برگزاری جشن‌های غیرحضوری در مجتمع‌های مسکونی مشهد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین غفاری، سخنگوی معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس، ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع) با همکاری پایگاه‌های بسیج سراسر مشهد به مناسبت اعیاد نیمه شعبان، اقدام به برگزاری جشن‌های غیرحضوری در مجتمع‌های مسکونی مشهد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون 4 جشن در مجتمع‌های مسکونی مشهد توسط بسیجیان برگزار شده است، افزود: شرایط ویژه جهت برگزاری جشن در مجتمع‌های مسکونی، ابتدا هماهنگی و رضایت اهالی مجتمع و پس از آن رعایت نکات بهداشتی و دوری از اجتماع است و شهروندان عزیز باید این جشن‌ها را از پنجره‌ها و بالکن‌های منازل خود تماشا کنند.

غفاری تصریح کرد: از سری اقداماتی که در این جشن‌ها انجام می‌شود، می‌توان به اجرای رادیویی، پخش سرود، آذین‌بندی مجتمع‌های مسکونی، نورافشانی و اجرای مسابقات غیر حضوری با رعایت تمامی دستورات بهداشتی اشاره کرد.

سخنگوی معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه طی روزهای آینده این جشن‌ها در 10 مجمع مسکونی دیگر نیز برگزار می‌شود، گفت: در مجموع در 15 نقطه از مشهد با تمرکز بر مناطق حاشیه شهر مانند محمدآباد، شهرک شهید رجایی، گلشهر، رسالت و پنجتن جشن‌های نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکثر پایگاه‌های بسیج سراسر مشهد نیز اقدام به آذین‌بندی محله‌های خود به مناسبت اعیاد نیمه شعبان کرده‌اند که فضای بسیار زیبایی در شهر ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجتمع های مسکونی برگزاری جشن نیمه شعبان جشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سپاهیان استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل امروز به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه های مختلفی در استان برگزار و از کارکنان سپاه تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • فیلم/بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه
  • عکس متفاوتی که نوبخت به مناسبت روز سپاه منتشر کرد
  • تجلیل از سپاهیان استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران