Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور ارتباطات و ساماندهی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اعلام لغو برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی در سال 99 گفت: به دلیل نامشخص بودن وضعیت عمومی کشور و شیوع ویروس کرونا و به دلیل این که نمی‌دانستیم این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد نمایشگاه قرآن سال 1399 را با هماهنگی صورت گرفته لغو و چهار عنوان برنامه اصلی که از جمله آن فعالیت در فضای مجازی است را جایگزین نمایشگاه قرآن کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی خدمتکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام مجدد این خبر که بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پس از بررسی و جمع بندی  در شورای طرح و برنامه  در سال 99 برگزار نمی‌شود اظهار کرد: پس از جمع بندی شورای طرح و برنامه معاونت مقرر شد تا نمایشگاه قرآن در سال 1399 برگزار نشود.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که شرایط خاصی که در کشور داشته‌ایم مبنای این تصمیم گیری بوده است گفت: ما برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برپای نمایشگاه در دستور کار داشتیم اما چون شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم بگویم چه زمانی از این بحران خارج می شویم بر همین اساس مبنا را بر این قرار دادیم که برنامه‌های دیگری را جایگزین بیست و هشتیمن نمایشگاه بین المللی قرآن کریم کنیم.

مشاور ارتباطات و ساماندهی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اعلام این که ما چهار عنوان برنامه برای جایگزینی نمایشگاه قرآن کریم در نظر داریم گفت: یکی از برنامه‌های ما برپای نمایشگاه مجازی قرآن کریم است که در این نمایشگاه بخش‌های مختلفی از جمله فروش محصولات قرآنی و دینی را داریم که سازوکارهای آن در روزهای آینده از سوی معاونت ارائه داده می‌شود. دومین برنامه ما برگزاری جشنواره چلچراغ آسمانی با موضوع تولید محتوای قرآن در فضای مجازی است. همه می‌دانیم که در جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فعالیت قرآنی در فضای مجازی هستیم این زمان فرصت مغتنمی را برای ما ایجاد کرده است تا بتوانیم از ظرفیت فضای مجازی برای پیشبرد و تولید محتوای قرآنی بهره ببریم.

خدمتکار ادامه داد: برنامه بعدی ما تولید آثار و محصولات قرآنی ویژه کودکان ونوجوانان است که درصدد هستیم از ظرفیت موسسات قرآنی برای تولید این محصولات بهره بریم. همچنین برنامه دیگر ما برپای خانه‌های نورانی ویژه ماه مبارک رمضان است این طرح از فروردین ماه کلید خورد و خوشبختانه در بخش‌های مختلف آن روزانه 30 هزار نفر بازدید داریم. بنا داریم این طرح را در ماه مبارک رمضان با قوت بیشتری ادامه بدهیم. در این طرح تلاوت‌های مجازی، برپایی مسابقات خانوادگی قرآنی و ... را داریم که خوشبختانه استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

وی گفت: ما درصدد هستیم که از این فرصت بهره بیشتری ببریم و در فضای مجازی وهمچنین استان‌های که در آنها فعالیت قرآنی کمتری صورت گرفته است به فعالیت قرآنی بپردازیم.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نمایشگاه قرآن فضای مجازی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد

بانک مرکزی ضمن تکذیب چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی، اعلام کرد: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی اسکناس ندارد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اظهار کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجدداً از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، عصر امروز (پنجشنبه) در فضای مجازی تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745898

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد