Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:46:07 GMT

سازمان بهداشت جهانی خطاب به ترامپ: حالا وقت تهدید نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۰۲۵

سازمان بهداشت جهانی خطاب به ترامپ: حالا وقت تهدید نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی به تهدید اخیر ترامپ علیه این سازمان واکنش نشان داد.

در این ارتباط، دکتر «هانس کلوگ»، مسئول منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی در اروپا، انتقاد ترامپ درباره «چین محوری» این سازمان را رد کرد.

این مقام سازمان بهداشت جهانی همچنین در واکنش به تهدید ترامپ درباره قطع کمک‌های مالی به این سازمان گفته است با توجه به شیوع و همه گیری جهانی بیماری ناشی از ویروس کرونا، الان زمان این کار (قطع کمک) نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر کلوگ این واکنش را در جریان نشست خبری اینترنتی خود با خبرنگاران اعلام کرده است.

از سوی دیگر، دکتر «بروس آیلوارد»؛ مشاور دبیرکل سازمان بهداشت جهانی نیز در واکنش به سخنان اخیر ترامپ، از روابط این سازمان با چین دفاع کرده و گفته است: همکاری با مقامات پکن برای درک شیوع کرونا که از ووهان آغاز شد، مهم بوده است.

شب گذشته ترامپ در نشست خبری روزانه کاخ سفید در سخنانی سازمان جهانی بهداشت را به همسویی با چین متهم کرد و گفته بود آن‌ها فرصت هشدار درباره خطر شیوع ویروس کرونا به جامعه جهانی را از دست دادند.

کد خبر 4895910

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ سازمان بهداشت جهانی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا چین ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران عربستان سعودی سوریه فلسطین قربانیان کرونا روسیه افغانستان مرگ و میر سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا

به گزارش خبرآنلاین کنعانی افزود: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت نموده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.

کنعانی بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از بحر تا نهر تاکید نمود و افزود، جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897117

دیگر خبرها

  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد