Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@18:48:45 GMT

ستاره ایرانی در آستانه قرارداد با تیم مطرح ایتالیایی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۰۵۳

ستاره ایرانی در آستانه قرارداد با تیم مطرح ایتالیایی

خرداد: با تایید دی لورینتس و جنارو گتوزو، سردار آزمون از هر زمان دیگری به پیوستن به ناپولی نزدیک شده است.

به گزارش خرداد از  ایلنا، پس از درخشش سردار آزمون در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا با زنیت سنت پترزبورگ باشگاه‌های مطرح اروپایی به فکر جذب وی افتاده‌اند که ناپولی جدی ترین تیم برای به خدمت گیری این مهاجم ملی پوش کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا در گزارشی نوشته است فرناندو لورنته 35 ساله و دریس مرتنز 32 ساله مهاجمین پا به سن گذاشته ناپولی هستند و میلیک هم در این فصل بسیاری از بازی‌ها را به خاطر مصدومیت از دست داده است و از آنجا که سران ناپولی به فکر آینده هستند قصد دارند تا مهاجمی را به خدمت بگیرند تا بتوانند روی آن سرمایه گذاری کنند؛ از این رو آنها مدت‌هاست سردار آزمون را زیر نظر دارند.

از همین رو دی لورینتس مالک باشگاه ناپولی مذاکرات خود را در ژانویه برای به خدمت گیری آزمون با زنیت از سر گرفت اما به دلیل محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ ایتالیا این انتقال در زمستان محقق نشد و سران ناپولی در نظر داشتند تا سردار را در تابستان به ناپل بیاورند. اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در اروپا و ایتالیا مشخص نیست این انتقال کی محقق خواهد شد اما با پایان یافتن این فصل سران ناپولی برای جذب آزمون اقدام خواهند کرد تا او را به هر قیمتی به ناپل بیاورند.

این نشریه ایتالیایی در انتها تاکید کرد که جنارو گتوزو سرمربی ناپولی نیز علاقه‌مند به جذب آزمون است و به باشگاه تاکید کرده تا این مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرد.

برچسب ها: ناپولی ، سردار آزمون

منبع: خرداد

کلیدواژه: ناپولی سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم