Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@21:42:28 GMT

اظهار بی اطلاعی از سامانه ثبت نام تسهیلات یک میلیونی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۱۱۰

به گزارش فارس، براساس اعلام نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، سرپرستان خانوار مشمول یارانه نقدی می توانند برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی در سایت ثبت نام کنند تا با یارانه اردیبهشت ماه برایشان واریز شود.

البته هنوز سایت ثبت نام از سوی هیچ مرجعی به طور رسمی اعلام نشده است. خبرنگار ما موضوع را مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تاکنون جزئیات این تصمیم و اینکه کدام سایت و چه اطلاعاتی نیاز دارد مشخص نیست و به محض دریافت، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین برای پیگیری این موضوع، حسین میرزایی سخنگوی ستاد معیشت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار ما گفت: زیرساختها در این زمینه وجود دارد اما هنوز سایتی برای ثبت نام متقاضیان اعلام نشده و در روزهای آینده چگونگی و نحوه ثبت نام و آدرس آن مشخص خواهد شد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفته است مصوب می‌کنیم در زمان پرداخت یارانه اردیبهشت ماه یک میلیون تومان به تمام خانوارهای یارانه بگیر پرداخت شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت پارتنر مجری زن مشهور CBS از شوخی بی‌مزه جیمی کرگر: او خط قرمزها را رد کرد

پارتنر کیت عبدو خطاب به جیمی کرگر گفته که او خط قرمزهایی را رد کرده و اگر با من در این مورد صحبت نکند با او برخورد فیزیکی می‌کند.

طرفداری | کیت عبدو مجری ورزشی سی‌بی‌اس به خاطر شوخی جیمی کرگر در مورد رابطه او با مالک اسکات، بوکسور حرفه‌ای سابق ایالات متحده، اذعان کرد که "آزار دیده است."

به گزارش GOAL، هنگامی که کرگر در جریان گزارش سی‌بی‌اس از بازی آرسنال و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا در ماه مارس، طعنه‌ای نامناسب و ناخوشایند به همکار مجری خود زد، واکنش‌های تندی در رسانه‌های اجتماعی به این اتفاق رخ داد. عبدو شب بعد در برنامه‌ای زنده به این موضوع پرداخت و آن را حل و فصل کرد، اما بعداً اذعان کرد که این اتفاق بر او تأثیر گذاشته است.

شوخی جیمی کرگر در مورد مجری مشهور CBS

کرگر در حین گزارش بازی آرسنال و پورتو، در مورد عبدو که در کنار او نشسته بود، گفت:

کیت، تو طرفدار سرسخت دو تیمی هستی که در این بازی حضور دارند. این نشان‌دهنده وفاداری تو به هر دو طرف است!

این اظهار نظر با سکوت سنگین و چهره‌های ناخوشایند عبدو و سایر مفسران حاضر در استودیو مواجه شد.

واکنش‌ها به شوخی جیمی کرگر با کیت عبدو

بسیاری از بینندگان این اظهار نظر را توهین‌آمیز و نامناسب تلقی کرده و در شبکه‌های اجتماعی به شدت از کرگر انتقاد کردند. عبدو در پخش زنده شب بعد به این موضوع اشاره کرد و گفت که از این اظهار نظر کاراگر "کمی آزرده خاطر شده است."

مالیک اسکات، پارتنر عبدو که یک بوکسور حرفه‌ای است نیز به این موضوع واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای با لحنی تند گفت که کرگر از خط قرمزها عبور کرده است:

اینکه کیت کمی از این موضوع آزرده شده بود، چیزی بود که واقعاً به من برخورد. اگر کیت ناراحت شود، این موضوع واقعاً برای من مهم است و با او تماس می‌گیرم و اگر به تماس من پاسخ ندهد، به صورت فیزیکی با او روبرو می‌شوم.

با این حال، عبدو در مصاحبه با iFLTV همه چیز را روشن کرد و تأکید کرد که "مالیک نمی‌خواهد با جیمی بجنگد."

کیت عبدو، مجری زن مشهور CBS در ادامه می‌گوید:

آن حرفی که جیمی گفت فقط یک جمله کوتاه بود، قرار بود بامزه باشد، گاهی اوقات این جور شوخی‌ها می‌گیرد گاهی اوقات هم نه و بی‌مزه می‌شود.

مالیک اسکات (سمت چپ) در کنار کیت عبدو و تیری آنری

 او در مصاحبه با iFLTV ادامه داد:

کرگر تا حدی از مسیر شوخی خارج شد و خب من کمی ناراحت شدم و آزار دیدم، اما این دیگر اتفاقی است که افتاده است. باید به کارمان ادامه می‌دهیم. در موردش صحبت کردیم، همه چیز خوب است، چیز خاصی برای صحبت کردن وجود ندارد.

ممکن است شوخی بی‌مزه کرگر به طور قابل‌درکی به عبدو صدمه زده باشد، اما به نظر می‌رسد که این موضوع لاقل تا به اینجا حل شده است و این دو نفر همچنان در طول گزارش‌های خوب سی‌بی‌اس در لیگ قهرمانان اروپا همچنان با هم شوخی می‌کنند و کنار می‌آیند. آنها پس از تماشای عبور مادرید از سد منچسترسیتی در اوایل این هفته، بدون شک منتظر رویارویی نیمه‌نهایی رئال مادرید با بایرن مونیخ در 30 آوریل خواهند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • عصبانیت پارتنر مجری زن مشهور CBS از شوخی بی‌مزه جیمی کرگر: او خط قرمزها را رد کرد
  • ضرر ۱۵۰ میلیونی خریداران پژو پارس به‌خاطر دعوای ایرانخودرو و سازمان استاندارد
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com