Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@07:29:01 GMT

مسجد متعلق به مردم است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۱۲۷

مسجد متعلق به مردم است

آیت الله علم الهدی گفت: مسجد متعلق به مردم است و اداره آن نیز به دست مردم انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان:  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم معارفه حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع به‌عنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان معرفی و در دیدار با کارکنان مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان اظهار کرد: آبادانی مساجد در گرو عملکرد شما عزیزان است، آثار فعالیت شما در خانه‌های خدا ظهور پیدا می‌کند و کانون فعالیت‌های ارزشمند و قیمتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: مسجد متعلق به مردم است و اداره آن نیز به دست مردم انجام می‌شود.

 

وی افزود: منطقه بندی که در دوره مدیریت آقای وفایی شکل گرفت، کار بسیار خوبی است که می‌تواند در فعالیت مساجد، سازمان‌دهی ایجاد کند.

 

آیت الله علم الهدی بیان کرد: آقای مهدوی ارفع فرد نخبه و با تجربه‌ای در مدیریت هستند که حضورشان در امور مساجد، استفاده از ظرفیت و توانمندی ایشان است.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: اگر مردم خواستند در جایی نقش داشته باشند، نقش نظردهی و شرکت در تصمیم‌گیری دارند.

 

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع به‌عنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام وفایی تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان مشهد امام جمعه مشهد مسجد امور مساجد علم الهدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم

آفتاب‌‌نیوز :

طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های ضدایرانی دور جدیدی از شایعات را علیه برخی چهره ها و افراد منتسب به آن ها آغاز کردند.

در تازه ترین شایعات رسانه های ضدایرانی، برخی مدعی شدند ماجد علم الهدی فرزند آیت الله علم الهدی امام جمعه شهر مقدس مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که 4 هزار درخت هیرکانی را نابود کرده.

این درحالی است که استعلام نام وی در بین سایت های رسمی چنین موضوعی را ثابت نمی کند. همچنین وی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • طنین کلام الله وحی در مساجد و حسینیه‌های میبد
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد